Tiden bara flyger fram!


g
l
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej!
Här kommer lite bilder från min stundetvecka, vilket var den bästa veckan i hela mitt liv.
Jag har alltså äntligen tagit mig tid att redigera och ladda upp bilderna på min blogg.
Efter studenten var jag ledig två veckor innan jag började jobba på Tassa på hundcenter.
Jag trivs jättebra där även om det var en hektisk sommar med långa arbetsdagar ibland.
För drygt en månad sen fick jag äntligen en veckas ledighet för att åka till Kanarieöarna med familjen.
Det var verkliget jätteskönt att komma iväg från all stress ett tag och bara njuta av sol och bad.
Veckorna ser ungefär likadana ut med jobb måndag-fredag sen ska man även hinna med att träffa kompisar och träna Mojje, det blir då tyvärr inte mycket tid över till bloggen.
Men jag ville bara slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever.
Ni får har det bra tills vi hörs nästa gång!
 

Kommentera här: