5 Januari


Mobilbild från dagens promenad!

Hej!
Igår så tog jag det mest lugnt, eller ja jag va mest hemma.
Jag började dagen med en promenad med Mojje sen gjorde jag våfflor och efter det körde jag till stan för att handla mat för veckan och sen blev det ett besök hos farmor o farfar.
På kvällen så lagade jag mat till familjen, som bestod av ugnsbakad falukorv med mos.
Idag har jag också tagit det lugnt, man får ju passa på nu innan skolan börjar.
Va ute en sväng med Mojje på förmiddagen och när jag kom hem hade mitt paket kommit.
Jag har nämligen köpt en reflexskärm som jag kommer använda vid porträttbilder, va ute och testade den men det gick sådär då man måste va två, en som fotar och en som håller skärmen så jag ska göra ett nytt försök imorgon.
Sen vid 15-tiden gick jag ännu en runda med Mojje och då tränade jag mycket inkallning och lydnad.
Jag ser verkligen fram emot att skolan ska börja så jag kommer igång med vår träning.
Detta året siktar jag på att delta i skol-SM så jag kommer lägga ner mycket tid på att träna Mojje i olika miljöer. 
Vi hörs!

Kommentera här: