Min vackra kille!

En bild jag tog för några veckor sen på Mojje
 
Hej!
Skolan flyter på och jag hinner även med att jobba lite efter skolan. Dock så flyger tiden iväg fort och jag glömmer bort bloggen. Jag ska verkligen bli bättre på detta för det är så kul att gå tillbaka och läsa gamla inlägg. Igår så var jag i skolan och sedan så körde jag till stan och hämtade ett paket, efter det så körde jag ut till jobbet för att bada och klippa Mojje. I paketet låg mina rallylydnads skylthållare och fortsättningsskyktarna, så nu blir det hårdträning framöver för att sedan komma ut på tävlingar fram över förhoppningsvis. Idag så har jag då provat mina skylthållare och dom var jätte bra. Jag har även hunnit med att damsuga min bil och göra den fin invändigt och det behövdes kan jag säga. Ikväll har jag och mina föräldrar kollat på Mellodifestivalen. Imorgon så har jag inga direkta planer mer än att jag ska träna rallylydnad och försöka plugga ikapp lite ämnen. Vi hörs!
 
 
 
 
 

Kommentera här: