Det närmar sig


Hej!
Skolan har rullat på i en väldig fart och snart så ska jag ta studenten.
Det är bara 1 1/2 vecka kvar i skolan och sen går vi ut på praktik i 4v och sen sista veckan är det bal och sen studenten.
Jag kan inte fatta vart dessa tre åren tagit vägen, dom har gått sjukt fort!
Annars så flyter livet på och jag har en del saker planerade så jag har fullt upp med andra ord.
Imorgon kväll ska jag till hundsimmet med Mojje. Då ska vi se om det går bättre denna gången.
Han simmade för första gången på hundsimmet för två veckor sen och imorgon är det dags för ett återbesök.
Förra gången så simmade han snett vilket berodde på att han är sämre musklad i det ena bakbenet. 
Men vi ska se om det går bättre denna gången och se vad "sim-fröken" säger.
I veckan ska jag även träna Mojje inför vår kommande tävlingssäsong. 
Till helgen ska jag iväg med Michelle till Danmark och vi ska till Bakken och sen sover vi på hotell i Malmö.
Det kommer bli en toppen helg med andra ord! 
Vi hörs!


Kommentera här: