Livet flyter på!

 
 Hej!
Ja mitt liv flyter på och jag har haft fullt upp med skolan men
nu är alla inlämningar klara så det återstår bara ett prov innan jag kan släppa skolan helt.
Jag bor kvar på internatet och där trivs jag jättebra så jag kommer bo där i trean med.
Bilden ovan är på Mojje och Felcias hund Zakke.
Vi körde ut och badade hundarna i måndags vilket de älskade.
Imorgon ska jag vara hemma och plugga till provet och städa.
Nästa vecka så går jag i skolan bara två dagar då jag är ledig måndag, torsdag och fredag.
Vi ska till marinmuseumet på tisdag och kolla på en utställning och på onsdag har jag lektion hela dagen.
På torsdag ska jag och Nellie till Sweden Rock och gå in och lyssna på riktig musik sen sover jag hos henne.
Denna vecka kommer gå fort känner jag. 
Vi hörs imorgon!
 



 


Kommentera här: