Shopping på Gekås Ullared

 
Hej!
Denna veckan har jag haft påsklov och jag har hunnit med en hel del.
Jag har firat påsk med släkt och vänner, jag har varit på hundutställning med Mojje och jag har varit på Gekås i Ullared med familjen.
Jag var på utställningen i måndags med hela familjen och Nellie och hennes föräldrar.
Där ställde jag Mojje för första gången och det gick överförväntan men vi kom sist i min klass.
Men jag tyckte det var roligt att testa och det var en liten utställning för bara golden. 
Efter utställningen så körde vi till Väla i helsingborg men vi var så trötta så vi var där i bara 30min.
I onsdags så åkte hela familjen upp till Ullared för att shoppa, och jag hittade en hel del som ni ser ovan.
Jag är så nöjd med allt jag köpte.
Igår så var jag hemma och tog det lungt och idag har jag kört på körskolan.
Det gick jättebra, det är bara lite småsaker jag ska träna på.
Annars så har jag varit ute mycket i solen idag och njutit!
Imorgon ska hela familjen till Malmö för att köpa kök till Fridas lägenhet i Malmö.
Annars är det inget mer som är planerat.
Vi hörs!

Kommentera här: