2013 i bild och text


Januari:
Jag började sista terminen i 9:an.
Tränade mycket med Mojje.

Februari:
Började måla och leka i photoshop.
Mars:
Min syster blev 18 och fick körkort.

April:
Min kusin fyllde år. Vi höll även på att tjäna in dom sista pengarna till klassresan. 



Maj:
Vi va i Berlin på klassresa.
Min kusin fyllde år och konfirmerades.



Juni:
Jag slutade 9:an och fick sommarlov.
Va på Liseberg och vann där 2kg mjölkchoklad.

Juli:
Vår älskade katt Bamse fick somna in dagen innan min 16-års dag.
Jag fyllde år, njöt av sommaren och va mycket på havet.


Augusti:
Började på Blekinge Naturbruksgymnasium.
September:
Fick en ny dator som jag har i skolan.




Oktober:
Åkte till Gran Canaria med familjen.


November:
Fick en ny mobil.
Firade farmor som fyllde 80 år.

December:
Firade Jul med famijen, fick jullov.
Blev godkänd i grundskolans engelska och därmed inskriven på gymnasiet.


Kommentera här: