Äntligen tillbaka i Gran Canaria!

Hej!
Igår kväll körde vi ner till min syrra i Malmö för att slagga där.
Vid 3 steg vi upp och gjorde hos iordning. 
Tog bilen ut till hyllie för att sedan ta tåget mot Kastrup.
Men när vi kom till tågstationen så stod det att tåget var inställt så vi fick ringa en taxi.
Väl framme på flygplatsen så checkade vi in alla väskor och gick igenom säkerhetskontrollen.
Vi gick inom Joe & the juice och köpte en smoothie.
Vid 6 öppnade Vicktorias Secret så då gick vi dit men när jag skulle ta min plånbok så kom jag på att den låg kvar i pappas bil.
Jag som hade alla euro och mynten.
Flygningen gick väl sådär då det var motvind hela vägen och då tog resan 1h extra.
Vi kom iallafall hit vid 14 lokal tid (15 svensk tid).
Då blev det att äta, hotellmaten åh så gott!! 
Har även hunnit med att bada i poolen.
Nu är jag jättetrött så ska sova.
Vi hörs imorgon!

Gott!

Vår utsikt! 

Kommentera här: