Hur Fotar Man Vatten?

Om du vill ta coola vattenbilder behöver du:
4stFärgade A4-papper
En skål
En vattenkana
Kamera
*Stativ
TÅLAMOD!

*När jag fotade mina vattenbilder använde jag inget stativ men då gäller det att ha en stadig hand.
Lägg ut färgpapprena på en slätt yta.
Ställ skålen i MITTEN.
Sen tar du vattenkanan och häller i skålen samtidigt som du tar kort.
Ger inte upp om du inte lyckas första gången för det gjorde inte jag heller.
Lycka till!!
Resultatet:
ALL KOPIERING POLISANMÄLS!!!
DET ÄR STORT COPYRIGHT PÅ ALLA BILDER I BLOGGEN!!!

Kommentarer:

1 L.I.N.N.E.A ♥ Photography:

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2 EMMAS!:

hihi fin bild :D

3 Marie Hanna Nyberg:

skit fin bild!

sv: så lite så! ;)

4 Mela:

sv: okej vad roligt :)

tack detsamma :D

5 Amanda:

förlåt för sent svar men jag har varit borta i 5 dagar. Men nu ör jag tillbaka!



allt bra?

6 J:

sv:

ok :D

hänt ikv?

7 Anne:

Åh han är gammal men riiiktigt sööt:D

Häftiga bilder!

8 hanna:

hejsan!

vad gör du? mår du bra idag?

vad tycker du om min blogg?

puss&kram

9 N I K K O R ♥:

vi följer dig nu också! :)

10 Madeléne:

Gud vilken häftiga bilder!! =)

- okej, detsamma:)

11 Cajsa:

allt bra söt?

12 JULIA ERIKSSON:

sv; härligt :D jo samma här!

13 J:

sv;

vilken? :)

ja me! :D

14 madicken:

Coolt! :D

15 J:

sv:

haha den är grym! :D

beck :)

16 J:

sv:

japp! :D

17 danten89:

Det är grymt bra =)

Vad gör du?

18 hanna:

coolt !:)<3§

19 Hanna Dalhusen:

Jättefin bild!

20 Hanna Dalhusen:

Jättefin bild!

21 Cajsa:

bra men trött som fan så tänkte sova..xD hehehe

22 Madde:

Hej, har äntligen startat min blogg igen!

Sminkinsperation, foto, musik och det vardagliga.

Kram

23 Elin S:

Tack för bra tips!

24 emeliie:

anmäl dig gärna till fototävlingen :)

25 sanashaba':

sv; åh så fina bilder du tar!

allt bra idag?(:

26 JENCIOUS:

vilka bra tips! :) och fin blogg, allt är bra med mig, hur är det själv sötnos? :))

kram!

Kommentera här: