Min Veckoplanering:



Hej!
Såhär ser min veckoplanering ut:

Måndag
Packa

Tisdag
Skola
Packa

Onsdag
Skola
Packa

Torsdag
Skola
Packa det sissta
Åker mot Trelleborg
Ta färjan till Rostok

Fredag
Kör från Rostok till Innsbruck
Sover där

Lördag
Kör från Innsbruck till Livingno
Framme nån gång vid 12-tiden
Hyr utrustning mm

Söndag
Åker skirdor

Ja,på torsdag bär det av till Italien.
Det betyder att bloggen kommer ligga nere.
Jag kommer blogga fram tills torsdag.
Men på fredag har jag inget internet föräns på kvällen.
Då blire kanske något inlägg jag vet inte.
Men annars bloggar jag på lördag.
Jag kommer fota ganska mycket så det kommer komma upp jätte många bilder på bloggen.
Det ska bli så kul att åka iväg på semester.
Jag hoppas det blir en toppen resa!:D
Ha de bra!!!
///
Emma

Kommentarer:

1 Erica:

sv: Jo det är toppen med mig! Och jag har haft en toppen helg hopps du också haft det!

2 julia:

sv: jod¨å, själv?

3 已知 Mohammedi Al-debis™:

Hej sötis!

Idag är det 14 ♥ februari.

Kärlek till er alla

Ha en söt och trevlig valentines day :)

4 bella:

härligt och höra, jo det är fint med mig!

händer det ngt speciellt idag? :D

5 Enya:

Sv; Ta det lungt hos min syster :) själv då?

6 LINDA:

Hoppas att du får en toppenbra vecka! Är allt bra med dig? :)

7 toves träningsblogg:

:) ha en fortsatt bra alla hjärtansdag

kramar

8 Jennie ♥:

sv: allt är fint här :) händer idag?



hoppas du får en bra alla ♥ dag!

kram

9 elina:

allt är super bra ;D

10 Madeleine [FOTO]:

Sv: Idag har jag bara varit i skolan, och snart blir det träning. För dig då? :)

11 Eva:

GLAD ALLA ♥ DAG!

12 ♥Evelina♥:

sv: oki, hur mår du? :)

13 AMYAH:

ja allt är bra med mig! :)

haft en bra dag? kram :*

14 Sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej :) Nja, jag skadade armen rätt ordentligt igår, så det är sådär faktiskt. Men, men, har du haft en bra alla hjärtans dag då? :)

15 SARAH - You can't fix stupid:

sv: jo det är bara bra med mig :) hur är det sj?

tack detsamma!

16 nathalie basurto:

fin bild på dej me vattnet bakom dej..=)



va roligt me italien du får ta mycke bilder..



17 jrjr:

Ja det 'r bra

18 eantonia:

va kul det låter att åka dit! :)



svar: tack detsamma! Jopp det är jättebra med mig! :)

19 Petra:

Hoppas du får det bra i Italien. :)

20 nathalie basurto:

hejhej =)

jadå allt e bara bra me mej, hur e det själv.. hoppas det e bra me dej med =)

sj e man hemma, ska ta gå ut strax du då kram

21 sara:

Hej!! Jag ska gå rak på sak!

Jag behöver hjälp! Satt skit länge igår och fixade med min design och var nöjd igårkväll. MEN idag när jag tittade på den blev jag osäker.

Jag har nämligen bytt sida på min meny och det känns fel på nått vis! Gå in och kika och rösta på vilken sida som menyn ser bäst ut i.

De som röstar på den vinnande sidan blir länkade!



Tack på förhand.. eller hur man säger heheh :)

Kram sara

22 Emma:

sv; förlåt har inte varit så aktiv på bloggen. men nu kommer mitt svar :)



jodå, allt är bara bra här. självdå!? =)

23 Anonym:

Ser ut som en underbar vecka, hoppas du får det bra :)

stor kram, gillar bilden!

24 alma:

Låter som om du kommer få en rolig och händelserik vecka! Kul att åka till Italien, jag har varit där ganska många gånger. Det är jättefint där! Har du varit där förut? Har dock aldrig varit och åkt skidor i Italien. Ska åka skidor i åre på sportlovet. :D Fin bild, som vanmligt med andra ord!!!:D Var är bilden ovan fotad? Hur länge bir du borta i Italien? :D



SV: HEJ! Sorry för sent svar, men du fick iaf en lång kommentar, hoppas det uppskattas!! :D Vad bra att allt är bra med dig, detsamma gäller även mig! :) Tack detsamma, hoppas du hade en bra/trevlig helg! ;D ;-).



Kraaamar! :D

25 Alexandra:

härlig vecka :)

26 Sofia - FotoBlogg:

Sv: Det är bra med mig :)

Vad har du för dig nu då? :D

27 sara:

fin blogg!:)

28 LIENE:

Låter kul värre:D

29 jennifer - photography:

Hoppas du får det härligt i italien :)

30 jennifer:

svar; jo det är fint med mig.

31 Lindberg - Mode för killar:

Nu har jag bestämt mig att sluta blogga. Men det va trevligt att höras och lycka till med ditt bloggande! :)

32 Emilia:

Allt bra?

33 ericalailanilsson:

gud va kul att åka till italien! ha så kul, :)

och ska bli kul att se massa bilder sen.

kram

34 pernilla:

sv: förlåt för sent svar! jag e hos min syster, själv då?:)

35 IDAWA:

sv: Idag har jag haft matteprov, men annars har jag inte gjort så mycket. Du då? :)

36 lindshe-tävling pågår-:

Du har väl inte missat att du kan vinna en tandblekning från EASEWITE i min blogg genom att gilla dem på facebook :)? Jag tror att du vill ha ett skinande vitt leende nu till våren!



Kram http://lindshe.blogg.se

37 Emeliié:

häftigt att åka till Italien =)

Hoppas du får det bra =)

38 eemmapeemma:

förlåt för sent svar!

tack så himla mycket! jo det är bra :) själv då ?

39 O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se:

händer i helgen ? :D

40 MALIN SUNDIN - hobbyfotograf:

RE: tack så mycket! det är fint med mig, med dig? :)

41 Nadja:

Haft en bra vecka såhär långt? :)

42 queen:

mkt bra blogg

43 Vannichi:

SV; Jorå det är bra :)

Hur är det själv?

44 Roro:

Hej hej :) det var ett tag sen..

Jag hoppas att det är bra med dig ?

Ta hand om dig, puss puss <3

45 K A S S A:

fin bild myket som hender i veckan

46 MATHILDAAZ:

SVAR Gött :)

47 Julia:

Vart i Italien ska du? :)

Tuff design :)

Kram

48 Alexandra - ♥:

Det är helt awesome med mig, själv då? :)

49 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Hej!



Åhh vad kul det låter.



Hoppas du har det underbart!



Kram

50 Melinda:

åå vad kul att åka utomlans:)

klicka in på min blogg och få chansen att bli veckans blogg:)

51 emelie:

svar: hehe haft en bra vecka hittills?

52 frida:

Hej där! Har just nu en fototävling i min blogg, skulle vara jättekul om du ville vara med! Temat är porträtt. Hoppas du får en finfin dag, kram!



http://barafriidas.blogg.se/2011/february/fototavling.html#comment

53 E M I R A:

Vad gör du dagen nu innan fredag? :)

KRAM

54 Michelle P:

Hej på dig! Håller i en fototävling med temat Vinter för tillfället i bloggen. Priset är en inbjudan till bloggsvar {som är riktigt svår att få tag på} och en länkning i en vecka. Skulle vara riktigt kul om du var med eftersom du är en grym fotograf :}



Kram, Michelle

{absolutmichi.blogg.se}

55 josefin:

superfin blogg, har du lusta att följa varann via bloglovin? :)

56 emmie:

Lust att följa varandra via bloglovin ? (:

57 Frida:

riktigt cool bild emma! :D

58 Kim:

heej :D förlåt för sent svar. Har du en bra kväll? :D jag tittade nyss på solsidan, gillar du det? :D

59 jeva:

är du verkligen 13 ?:P <3

60 SANNA:

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

61 hanna:

är allt bra ?:)

62 Alexandra Salomonsson:

Allt bra ?:)

63 Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥:

Söt blogg du har! vgd?

64 Elins blogg - Vackra ord av kärlek.:

jag vill också åka skidor!

65 jennifer:

du är inklippt i bilden va? :o

Kommentera här: