Min Outfit För Någon Vecka Sen



Hej!
Idag började jag dagen med att jag och pappa körde in till stan.
Vi fick med oss en ny kaninbur till min kanin Luna. (Bild kommer!)
Så när vi kom hem skruvade vi ihop den.
Sen har jag bara legat ute och solat det är ju 20 grader i skuggan!:D
Men när jag skulle gå in och hämta min flacejacka så fick jag ryggskott.
Nu har jag haft de i typ 3timmar men det börjar bli bättre TACK o LOV!:D
Pappa har nu satt igång grillen för ikväll blire grillad hamburgare!:)
Ha det bra!!
///
Emma

Kommentarer:

1 Enya♥:

Sv; tack :D allt är super, själv? :)

2 frida:

- Ja, och med dig?

3 emma:

sv: jadå allt e toppen med mig och solen e framme det kan inte bli bättre :D

4 a:

sv; tack, jorå, själv?

5 malin [fotoblogg]:

sv: tack :D

allt är bra här, själv då?

6 Jennifer:

Tro DU de här blir en sommar plåga?

7 Jennifer:

Anmäl dig i dagens blogg :)

8 NITTIOSEXAAN:

sv: tack :)

jorå med dig?

9 MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!:

sv taack, ja det är toppen, själv?=)

10 e m m a l a r s s o n ♥:

sv: tack detsamma! :D

ja,allt är bara bra. sj? :)

11 DOLLY:

härligt



lovin ?

12 SANDRA - FOTO:

sv: tack :D ja =) sj ? :d

13 ida:

Tack:) jadå, sj?:)

14 emma härnqvist:

å, du har lov va? lyx!



och ack :) det är bara bra med mig!

15 Sofia - FotoBlogg:

Inge vidare med ryggskott men låter toppen med grillat :D

16 - nanna :):

sv: yes, det är bara bra med mig! hur är det själv? :D

17 Heelf:

Snyggt!

Svar: Tack! Ja allt är bra:D

18 Amanda ♥:

SVAR okej, allt bra?

19 Anna:

sv: tack så mycket :) nja ja börjar bli sjuk sj då?

20 ALICE:

sv; tack :)

21 JENNIFER ♥:

tack så mycket, allt bra ? (:

22 sofi:

allt bra med mej själv då?



Sv; tack så mkt!

23 Julia:

sv: så bra:D gjort idag?

24 matildaarvidsson:

sv; Aa det är bra ! :) hur e det själv ? :)

25 Felicia (foto & vardag):

sv: tack du!

jo det är bara fint :) lite trött bara haha!

hur är det själv?

26 Natta (y'':

- Tack, allt bra ;D?

27 JesssicaBieber:

SV; Tack, japp allt är bara bra :) sj?

28 Cillaah♥:

jo det är det, hoppas det är bra med dig med! :}

29 Elina:

fin outfit ^^

30 Emma!:

sv; jodå, det är bara bra med mig! självdå? :D

31 Anne:

Tack, detsamma!:) Allt är toppen med mig, hur äre själv då?:)

32 E M M A:

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

33 LINDAVIOLA!:

sv; okej, vad bra :).

34 elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥:

sv: okej bra:)

gördu?:d

35 Daniella:

Sv: Allt är bra.. Vad har

du gjort idag då?

36 emma backlund:

härligt! :)

37 e l i i n ♥:

sv: tack, din med! :D

jadå det är bara bra, hur är det själv då? :)

38 sophie - my fashion!:

nu följer jag dig, din tur :)

39 ELLA GRÖN:

ja, det är bra med mig:)

40 mina - it's my time to shine!:

SVAR; Låter bra det :)

41 mmjt © Hobbyfotograf:

svar: tack!

det är bra, själv då?

42 Becca:

sv: Underbar :D Solen och värmen är här!! Kan ju inte bli bättre ;)Har solen lyst på dej oxå?? :b

Vad har du haft för dej annars idag då?? :)

43 M A L I N:

Tack! =)



JADa, allt är bra. Sj? =)

44 anesa:

Sv: Tack söta du, ja allt är bra här :D själv?

45 Beatrice Jakobsson (foto):

sv: då är jag inte ensam om det :D!

46 EMELIE ♥:

taack så mkt sötnos! jodå det är bra, sj?:D

47 Eme, <3:

Var med och tävla om "veckans blogg" :D

Bara att anmäla er i bloggen! - inlägget om veckans blogg, inga andra är giltiga!

LYCKA TILL! :D

48 Yasmine:

Okej, skönt att höra :)

49 Yasmine:

Okej, skönt att höra :)

50 lovisa:

sv det är bra SJ?:)

51 MATILDA ROSQVIST 13 ÅR:

tack så mycket! det är toppen, själv? =)

52 josefine:

Tack. Desamma :)

Allt är bra. Sj ? :)

53 L:

nice outefitt :)

54 Thessie:

- jadå, hur e det med dig då`?

55 sofia:

förlåt försent svar men Tack detsamma! joo allt är bara bra med mig hur är det med dig då ? :)

56 claudia:

-Härligt,här är det med bra :D

57 Ida:

Jae, desamma :)

58 {Emma}:

sv: Allt bra?

59 nathalie basurto:

söt bild.. hoppas allt e bra me dej

60 Elin Sandelin:

sv: ja allt är bra :D

61 Anonym:

Okej

62 JENNIFER ♥:

tack så mycket, allt är toppen med mig ! (: sj då ? :D

63 Caroline:

sv: okej ^^ allt bra?

64 madeleine♥:

- DANKE! med mig är det bra tack. hur är det själv :)

65 wilmaaa:

ja det är bra! sjdå?

66 HANNA:

tack :D

jo det är bra med mig, och själv? :)

67 idaas fotoblogg.:

Har en foto tävling på bloggen nu, man vinner en inbjudan till bloggsvar och en stor fet länk! hoppas du vill delta! du kan anmäla dig enda tills imorgon klockan 11.00 lycka till!

68 diandra & selma:

tack så mycket =) allt är jättebra. hur är det själv?

69 J A R I N A » foto:

Svar: Det är bra :)

70 Anonym:

bara bra, sj? :)

71 Emma:

just nu har jag en frågestund på min blogg :D skulle va jätte kul om du kunde ställa en fråga eller två :D jag svarar på allt om det inte är för personligt :D



http://daghjort.blogg.se/2011/april/ni-fragar-jag-svarar-1.html#comment

72 juliaericson:

lite småsjuk bara, men annars är det bara bra sj? =)

73 LIENE:

sv: Med mig är det bara bra:D hur är det själv?



Kul att grilla själv.

74 FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sv: ja fan allt är underbart nu när jag väl är hemma! (:

75 Kattis:

sv: härligt!:) vad har du för dig på lovet då?:)

76 emelie:

det är toppen med mig! hur är det själv? :)

77 jennifer:

svar: ja det är jättebra med mig, självdå?

78 H:

- ja, vgd?

79 Yar:

Sv: Jodå! Allt är bra med mig. Kan informera dig om att jag blogga på http://typyaris.blogg.se igen :))

80 andrea:

sv: jotack, det är fint! själv? :)

81 Emma:

sv: Allt är bra här, själv då? :)<3

82 Felicia- en fotoblogg om min vardag.:

Hej, hoppas du får en bra påsk !(:

Allt bra med dej?

83 FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo':

Var det något mysigt som låg i påskäggen ? (:

de äggen som tog min uppmärksamhet var de som gjorde ont i stocken!

84 FREDRIKA PERSSON:

SV; Ja de är bara bra,självdå? =)



Fin bild!

85 elin - foto -:

förlåt för sent svar, har knappt varit hemma nu på påsklovet..

sv: ja allt är bra med dig!

själv ?

86 bella:

hejsan hur är läget med dej då? :)

kram

87 Emma:

Hehe okej:D

jo det är bra, själv då?



88 FlizanLizan:

sv: allt bra? :)

89 SARAH - You can't fix stupid:

sv: jo det är bara bra med mig sjdå? :)

90 d:

fin outfit emma! =)

91 Saga:

Tackar :D

92 lovisa:

hej! hoppas allt är bra med dig?:)

just nu har jag 3 tävlingar i bloggen!

1- vinn sexiga underkläder till värde av 300kr från evasunderklader.se (http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-sexiga-underklader.html#comment)



2. vinn valfri vara från fashionbox.se (http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-valfri-vara-fran-fashionboxse.html#comment)



3. Vinn veckans blogg (http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/veckans-blogg.html#comment)

93 A D E L I N A:

Hejsan fin blogg! Ska vi följa varandra via bloglovin? kram!

94 t h a i p i n n e n ♥:

sv; jo det är bra med mig, självdå?:)

95 Evelina:

Fin!

Hoppas du har det bra i det underbara sommarvädret! :)

96 m:

hejsan :) allt bra?

97 Amanda Jonsson:

Hej igen! :)) Förlåt för att jag inte skrivit kommentarer på väldigt länge, men har haft fullt upp. Nu har jag en ny bloggdesign uppe :D

98 beccis:

hej :) har inte varit så duktigt på att svara på kommentarer på senaste tiden för jag varit utomlands. nu är jag hemma igen. :)



allt bra?

99 Anonym:

Ny tävling på bloggen, var med och vinn ett beauty kitt från the body shop!

Räcker med en kommentar så är du med och tävlar!

Lycka till!

100 IDAWA:

sv: Det är bra med mig, själv då? :)

101 Yar:

Heej!



Har du ändrat headern? Vad fin den nya blev ;)

Allt väl med dig?:)

102 eliin:

hej :)

hur är det ?

kramis,<3

103 Jennys tankar, foton & musik:

ja det är bra:) själv?

104 eliin:

fin blogg du har!:)

105 jessica:

sv' ja det är fint med mig, med dig då? :)

förlåt för sent svar!!!!!!!

106 caroline:

ja tack allt är fin fint :D

107 Jessica:

Hej!



Intressant blogg =)



Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.



Hälsn.



Jessica

108 Enya♥:

allt bra? :)

109 LINDA:

Fint foto på dig! :)

110 linda:

TACK ja då själv då?

KRAM!

Kommentera här: