100531

Hej!
Idag har jag varit i Kristianstad med pappa.
Pappa fyndande en massa.
Jag fick en boll av pappa!:)<3
Men det har varit en lyckad dag ialla fall!:)
Vi kom hem ungefär 15.00.
Nu har man precis duchat.
Sen blir det att kolla på tv.
Imorgon ska vi in till Österslätt och träffa dom nya klasserna!=)
Det kommer blir jätte kul!:)
Jag får se om jag hinner blogga imorgon.
Det bero på hur mycket läxor vi har.
Ha det bra!!!
///
Emma


Bild: Brygga
Fotograf: Emma Olofsson (Jag)
Kamera: Nikon D3000

Kommentarer:

1 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv. hahah oj :D!

2 Saga:

Så trevligt:), idag ha jag varit på skolan sen nu är jag hos mormor;)

vilken härlig bild:D

3 » P H O T O L E N S:

SVAR: Okej, vad kul. :-) Du går i sexan då va?

4 Johanna°•:

sv; försöker fixa till en reodvisning, du själv då?

5 Josse:

jaha,okej :D

6 Anna:

SV: nice :) inte mkt.

7 » P H O T O L E N S:

SVAR: Spännande, är du nervös inför högstadiet? :-)

8 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv: typ inget, du då? :P

9 Josse:

skola och träning,sj? :D

10 Anna:

SV: Ska mest vila, sj dÅ?

11 My:

tack så mycket!:D

12 Fanny:

Svar: jo :D

13 » P H O T O L E N S:

SVAR: Förstår det! Jag är också nervös inför gymnasiet. :P

14 Johanna°•:

sv; aha, något speciellt som du ska titta på då?

15 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv. okej :D!

16 Anna:

SV: Okej vad trevligt :)

17 Josse:

jaha,okej :)

hur ska du klippa dig då? :)

18 » P H O T O L E N S:

SVAR: Nej! Det är antagligen 99% av alla sjätte klassister som är nervösa. ;)

19 Johanna°•:

sv; aha, hehe ;)

20 Fanny:

Svar: ska gå ut en stund, själv? :)



Det skulle vara jätte kul om du ville bara med i min smeknamnstävling, läs mer här:

http://ffaannyyf.blogg.se/2010/may/smeknamns-tavling.html

21 Anna:

SV: Jaop :D

22 » P H O T O L E N S:

SVAR: Jadå! =)

23 Fanny:

Svar: haha, du får gärna delta med många bidrag ;D

24 PICCS FOTOBLOGG:

Hejhej! Hur gammal är du med din fina blogg?

25 Johanna°•:

sv; är det bra då? :)

26 PICCS FOTOBLOGG:

Okej jag såg att du var 12 år :D Men vet du hur man får många besökare? Kan du ge tips, för jag har nästan inga alls :(

27 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv: skola du då?:D

28 Josse:

okej :D

29 Anna:

SV; Okej :) godnatt.,

30 elin kärlek♥:

Det är sjukt hur mycket snyggare bilderna blir med en bra kamera!

31 A.C:

hej:D



vad har du gjort idag då?:D

hoppas det var fint väder hos dig idag.. för jag har solat..:)



ha en njas kväll^^

32 sandra:

yes! :D

33 My:

pluggar lite matte, sj?

34 jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

Allt bra?

35 Saga:

längtar jätte mycket till sommaren då man ser bilden!:)

36 Flisans FOTOBLOGG:

sv: Skola dd?

37 Frida:

Allt bra idag? :)

38 sandra:

badaaaaaa!

39 Jasmine:

sv:

skola, sj?

40 moooa!!:

jaha okej, jag fotar 1000000 kort per dag! :P okej inte riktigt men du fattar... ;)

41 EmmiHeiskanen:

Okej = P

42 my:

Sv: okej de blir nog bra :D

43 jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

Asbra:D

44 My:

okej (:

45 Josse:

god natt :)

46 moooa!!:

hehe, vart bor durå? :)

47 Josse:

:)

48 Anna:

sv: Haha tack ;) antar jag ! allt bra ?

49 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv: okej :D!

50 Emma:

sv: Hihi :)<3

Hur mår du då? <3<3

51 Anna:

SV: Du med :)

52 A.C:

hej:)



nu e kl över 00.00, vi är i Juni-månad..:)

tiden går fort..



hoppas din dag har varit bra idag^^

Godnatt o sov gott:)

53 my:

SV: ska du göra idag då ? :D

54 Sandra:

Hej vad händer idag då?

kram

55 » P H O T O L E N S:

SVAR: Jag bloggar lite, vad gör du då? :-)

56 Ida:

Yeah :)

57 V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥:

fin bild! :)<3

58 Anonym:

ehe, detsamma ;)

59 J:

sv:

hänt idag? :)

60 Stina:

Härlig bild! =)

61 PHOTOS BY NATALIA.:

sv: tack detsamma sötnos! :D<3

62 julia:

Ingenting :)

Kom nygg hem från skolan.

Sedan ska jag ta spruta....

63 E M M A:

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då? :P

64 Johanna°•:

sv; haha okej vad bra då! :)

65 Saga:

jaa:)

gjort idag?

66 Julia ♥:

Tack:):)

67 ida:

svar: okej :D

68 bella:

en fotboll eller :)? kram

69 bella:

härlig bild!:)

70 Anonym:

SVAR: japp! ;D dusjävlda?

71 Smilla:

sv: ja i vilken klass får ni nya/byter klasser?:)

Kram<3

72 julia:

samma här hörrudu :D

va händer ikväll:D

73 Ingrid:

härlig sommarbild :)

74 FlizanLizan:

sv: hehe :P

allt bra idag då? :)

75 johanna:

sv: yes! gör du då? :)

76 Anonym:

sv: haft en bra dag?

KRAM

77 Matilda:

du fotar ju väldigt bra! :D skulle du vilja vara med i min fototävling? skulle bli skitglad!

78 EmmiHeiskanen:

God kväll = D

79 jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

jepp:D

80 Inesita - means Happiness:

Jo det är bra med här också :) Följa varan dra via bloglovin?

81 Fanny:

Svar: Vad bra ;)

82 My:

vad händer hos dig då?(:

83 moa:

Vad tycker du om videon jag la upp på min blogg? :)

84 saandra:

varsegod=)

hur äre med dig då?=)

85 jessica:

Dét låter bra:)

86 Madde:

Hej!



Hur mår du idag?



Kram



87 * Alexandra ttearsinheaven:

Söt blogg med jättefina bilder :)

88 hanna:

fina bilder du tar!

89 Joel:

Fin bild! :)

Kommentera här: