Friidrott

Hej!
Nu är jag hemma från Hässleholm och HAIS-spelen.
Det gick bra för frida hon kom 1:a på 300m.
Jag upptäckte att jag skirvit att hon skulle springa 100m men det vara fel.
Det blev inte så mycket shoppande för affärena var stängda.
Men det blev 2filmer och 1 tidning från Maxi.
Filmerna är "Solsting och snésprång" och "Bröllop och jäckelskap".
Tidningen jag köpte var FotoGuiden Nr 4.
Mycket nöjd med mina köp!:)
Sen åt vi på terassen för mig blev det Spagetti Bolognes.
Ikväll blir det friidrotts em sen ska jag se någon av filmerna.
Ha det bra!!!
///
Emma


Nikon D3000 55-200mm
Fotograf: Emma Olofsson (Jag)

Kommentarer:

1 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv. tack gumman :D<3

fin bild!

2 IISABEL:

hoppas jag också :(

3 Marie♥:

Sv: va bra! Jo det är bar här me ;) <3

4 Nathalie:

jag har bara tagit det lugnt:)

5 Anna:

Just nu gör jag inte så mycket, men ska strax äta middag :)

Du själv då?

6 josefine:

inte mycket, dudå?

7 Netty♥:

sv' har nyss kommit hem till mormor och nu svarar jag på kommentarer. själv? :)

8 emmaws:

svar; hehe okej , pride :D sen söndag jag vet inte (a)

9 Claudia:

oj tack så mycket för dina frågor :D



allt bra idag?

10 SagaA:

sv; inge spec facebook typ :P

11 LINDAVIOLA!:

sv; Det är bra, själv då :)?

12 felicia:

svar: ska titta på film sj?

13 Beatrice Jakobsson [foto]:

förstår det så fina bilder du får <3

14 carro:

Hej, är allt bra med dig? Gud vilken gullig kanin i headern. Hade två kaniner förut! Det andra djuret var också gulligt, är det ett får? :D

15 Netty♥:

sv' okej så härligt :)

16 elinochamanda:

sv: okej vad kul =D<3

17 Rebecka:

nice blogg :D

18 Claudia:

härligt :)

jorå bara bra här med



gjort idag då?

19 P A T R I C I A (tävling pågår!):

hejsan! allt bra med dig? :D

20 felicia:

svar: okej nice

21 feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

sv; nej det skulle ta jättelång tid så fick ta den primitiva lösningen :)

22 Nathalie:

Sv; tack :)<3

Allt bra med dig då? :)

23 carro:

SVAR: Jo, allt är bra med mig!

Aha, såg inte riktig var det var. Men skit gullig ialla fall :)

24 J:

sv:

inte mkt :D

sj?

25 Cajsa:

göres?

26 IISABEL:

kollar tv. dudå?

27 angelica:

sv åh tack! :)

28 Mli - Vinn Body Splash hos mig :):

Jag tvättar :D dudå?

29 fotografering av isabell petersson:

hejdär!

Ville bara önska dig en trevlig lördagskväll och så hoppas jag att du har haft en toppen dag!



KRAM ♥

30 Emelie:

vsg :) Följa varann på bloglovin? Jag ahr iaf lagt till dig :)

31 A.C:

hej:)



har dagen gått bra hittils då? Händer ngt kul ikv?:D

dt blir utgång för min del:)



ha en njas kväll:D

32 Anna:

Härligt :)

Här har det inte varit mycket sol idag >.<

33 ALEXANDRA [allysandra.blogg.se] SALOMONSSON:

svar varsågod !Jarå, allt e bra ! själv ?

34 Marie♥:

Inget typ, sj då? :D <3

35 Amanda :D:

sv; taack! :D



fint namn btw, haha :D nästan samma :P

36 Josse:

jaha,okej :D

37 josefine:

skönt :D

38 alva:

Sugen på en ny mobil? Kolla in min auktion på Tradera här: http://www.tradera.com/Sony-Ericsson-W660i-som-ny--auktion_260106_116149983

39 e l l e n o r , foto&personligt ♥:

Sv: Det är bra tack! ;) Visst har du varit/eller är på den mest aktiva listan på blogg.se? Hur gjorde du för att komma dit, eller vad fick dig att komma dit ? =)



Kram! <3

40 Ebba:

nice! :)<3

41 sofen *foto-vardag*:

SV: Har haft en jättebra dag tillsammans med min pojkvän! :) Hur har din dag varit?

42 PJOHANNAS:

SVAR:

nice! :D

43 mmajelicanorman,:

sv; inte mkt. dusj? :) ♥

44 Yiyi [Foto & Design]:

Sv: Sitter vid datorn, själv? :)

45 Hanna:

Frågestund på bloggen! Fråga en fråga är du jättegullig♥

46 A m a n d a | ♥:

hihi tack! :D

47 viktoria:

jag o min fästman kollar film, en liten paus nu dock.

48 nelly:

fin blogg! lägga till varandra via bloglovin? :D

49 felicia:

svar: nice :D

50 SARASTiLLE:

fin bild :)

51 anna:

vilka sköna bilder du tar! :)

52 Cicce:

sv: yeah ! ^^ <3

53 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv: varsågod :D!

54 Nicole Sanzetth:

Gott med spaghetti bolognese =)

55 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

SV; Okej, vad kul! :D

56 hanna:

De har inte gått att kommentera min blogg under hela dagen, förlåt förlåt för de. Men nu ska de funka, så jag hoppas du svarar de du tänkte svara nu. Sålänge du kommer ihåg.



De va jag som klanta till de, förlåt! KRAM!

57 bella ♥:

sv: okej :)

vad har du gjort i hässleholm?

kramar ! <3

58 ASIAT:

sv: jag har haft gäster och packat =)

vad händer imorgon då? kram!

59 A:L:

Vi har gäster :D <3 sj ? <3

60 E M M A:

sv: okej :P

haft en bra lördag? :)

61 my:

Sv: okej de låter ju kul :D

62 Moa:

Sover över hos en kompis själv??<3

63 lisa:

hehe okej :) haft en bra dag? <3

64 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

SVAR: Tack ska du ha =))

kram

65 sofia:

vilken underbar header, kossor är otroligt sööta <33 ^^

66 pernilla:

hoppas du hade det bra! :)<3

67 Jessica:

ska sova du da:)

68 Patrik:

den tidningen är bra :D

69 Annika:

Varsågod!

70 ASIAT:

vad ska du göra idag då? =)

kram!

71 Natalie - It's all about attitude:

vilken härlig blogg du har :D

och du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig :) kram!

72 E M A . W O R L D:

inte mkt :D du

73 R E B E C C A |:

Svar: Jadu.. ingen aning, pappa kom hem me de :)

74 Anonym:

sova nu, sj? :)

75 PHOTOS BY NATALIA.:

sv: jo bra här men trött :D

sovit gott? =) <3

76 toves träningsblogg:

God morgon!Nu har jag en bloppis med jeans.. ta och kolla in om du hittar något :)

77 LINDAVIOLA!:

sv; härligt!

78 Fatima♥:

sv: bara bra. :P görs?

79 Lizette:

SV: okay, roligt ;)

80 johanna:

sv; usch :( du är inte den första som säger det :S

81 sanna:

Vad ska du göra idag då? :)

82 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Låter som en bra dag! :)

83 Erika:

sv: hehe okej :)

84 sagha:

Okej:D

85 ida:

svar: lyssnar på musik, själv?:)

86 [FOTOBLOGG]:

Så söt blogg! Fina bilder också :)

87 The Price of love - Bloggdesign:

vad bra att det gick bra för henne :)

88 PJOHANNAS:

hej! allt bra*?

89 t h a i p i n n e n ♥:

sv; hihi :)

90 Josefin:

sv: bara bra sj? :)

91 Anonym:

Svar: kopiera bara bilderna exsakt som jag har gjort så har du gjort en tidinställd inlägg ;)

92 Anna:

Jag älskar Jäkelskapsserien! :D De är så roliga! :D Dag-Otto <3 Haha ;D

93 amanda:

grattis till dig å frida:D

94 Ellen - Med ett leénde på läpparna.:

Dom filmerna är bra ;)



Haft en bra dag?:)

95 Girly:

Vacker bild

96 Memaa [FOTOBLOGG]:

Fin bild! :)

Kommentera här: