Hemma igen!=)

Hej!
Igår var jag ju i Malmö som ni kanske vet;)
Min syster skulle springa 60m och 200m på palla-spelen.
Jag ska bara rätta en sak innan jag fortsätter;)
Igår skrev jag att min syrra skulle springa 200m först och sen 60m men det är tvärtom!
På 60m sprang hon på 8.38 och det var ett ny person bästa,Grattis!!
Men det räckte inte till någon final,tyvärr.
Efter det åkte vi till Entré och shoppade.
Det blev 1hoodtröja+ lite godis och vatten!hihi^^
Sen körde vi till Jägersro.
Där blev det inget shoppat.
Sen körde vi tillbaka till tävlingen.
Vi kom dit typ vid 17 och Frida skulle inte springa föräns 21.30.
Så det var rätt tråkigt att bara sitta där och göra ingenting:(
Sen dog min telefon också som man kunnde ju inte mobilblogga eller spela spel:(
Men sen äntligen började det närma sig start.
Först sprang killarna 200m och då var det en synskadad som va med.
Han var typ bland dom bästa i Sverige som var synskadad!
Och det såg man rätt tydligt för han sprang snabbt.
Han kom visserligen sisst i sittt heat men dom andra ser ju bättre.
Så jag tyckte han kämpade på bra!!;)
Sen sprang min syrra men hon vann inte.
Men aså tänk själv att springa 200m mitt i natten!!:O
Så jag blev jätte stolt över henne.!=)
Sen blev det att åka hem.
Vi kom nog hem kl 00.20 sen blev att sova.
Jag sov till kl halv 11 idag.
Sen ikväll kommer mormor ner och ska vara här i några dagar.
Så det kommer blir kul!!=)
Detta inlägger blev rätt långt så om ni har tråkigt kan ni räkna alla bokstäverna.hihi^^
Ha det bra!!!
///
Emma


Fotograf:Emma Olofsson (Jag)

Kommentarer:

1 Ebba:

Fin blogg ! (:

2 ♥ Linneas Fotoblogg:

Sv: Okej! :) ska du köpa samma ras då?

3 Anonym:

inte något speciellt,, bara haft tråk!!

4 Josse:

tack så mycket!= )

5 Anonym:

hejsan,

vad tycker

du om mina

bilder ?

kram!

6 Julia [ Fotobloggen ] ♥:

tack så mycket:)

7 sandras:

yes :)

8 a:

fin bild <:

9 LINDAVIOLA:

sv: Ska snart ha kalas för min lilllebror, själv?

10 LINDAVIOLA:

sv: Ska snart ha kalas för min lilllebror, själv?

11 jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

mlm<3

12 E M E L I E :):

sv: okej :)

13 Josse:

hehe =)

14 Tilda-[foto&design]:

Sv: Jag har redan lagt till dig!:D

15 karolinajonsson:

Mysig bild :)

16 E M E L I E :):

sv: Jodå, bara vart lite kort XD

17 E M E L I E :):

sv; haha :D

18 E M E L I E :):

sv; hehe ;D

19 LINDA:

okej :) inget dåligt långt inlägg!

20 Josse:

inget,sj? =)

21 Ida:

Ja du, inte mycket. Ska snart packa & åka hem. Sj? :)

22 Tilda-[foto&design]:

Sv; Ja:D

23 Anna:

SV: Tackar :)

24 Millaaa:

sv; hehe ja jag förstår de ;)

jätte fin bild! :)

25 Emmeli:

hehe joda:D

26 a m a n d a n i l s s o n:

yes box! Vad händer idag da?

27 Celine's Blogg:

SV;vad gör dudå+ ;D

28 S.:

Vilken otur med mobilen

29 Alice:

Hejsan!Jag bara undrar om du skulle kunna hjälpa mig med att komma på ett bytt bra bloggnamn!Jag ska skapa en ny blogg och jag skulle bli jätte glad om du gav ett förslag på namn :)

30 elin !:

sv: Okej :)

31 elin.:

SV; Jodå, bara bra här :)

Gjort något kul idag då? :)

32 sandra:

sv; jag med :)

33 jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

annars+^^

34 nathalie:

åh va kul med lite shopping, o mums med godis ! :)

35 sandras:

plugg.. sjdå?

36 M A L I N :):

du behöver inte säga grattis i efterskott jag fyller år idag :D

37 my:

Sv: är du frisk nu ?:D

38 Felicia:

sv: Haft en bra dag? :)

39 EmmiHeiskanen:

Inget

sj ? = )

40 IISABEL:

jag har bara tatt det lugnt ! :D

41 vesna.blogg.se:

Hoppas att du haft en underbar helg :)

42 LINDAVIOLA!:

sv; Okej =).

43 ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt:

ja

44 Anna:

sv: Haha jajamen :D

45 isabell:

vad göru då :)?

46 Anonym:

Hej hej allt bra ? :)

47 S O F I A:

sv; tack! :D

Jägersro, där rider jag! (; i stallet där då :p

48 Sandra Marinoni:

sv; jag sitter hemma hos farmor och farfar :P dudå?

49 Alexandra, KAKHUSET ♥:

fint! ♥

50 Ebba♥:

inte så mycket, svarar på kommentarer mest :) själv då? :)

51 simone:

Hej gumman! hur är det med dig?

52 malin:

hehe okej :D

53 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv: dom två senaste veckorna har jag inte bloggat, och du har kommenterat under dom två veckorna. ledsen för sent svar men behöver samla ihop mig lite. och jag försöker ännu men inte så lätt.



här kommer mitt svar..

jodå, det kommer tillbaka men inte på blogg humör egentligen.

54 Jullan :3:

Men gud vad du skyter?-.-'



DETTA MÅSTE LÄSAS INNAN DU KOMMENTERA! Foton: Alla foton är tagna av mig Emma om inget annat anges. Jag fotar med min kompaktkamera Olympus mju 1200. Du får inte ta någon bild utan att frågat mig först! Jag redigera min bilder i photoshop elemenst 8 och photoshop cs3. Design: Jag gör inga designer till andra. Jag gör mina desisner HELT själv. Jag hjälper gärna dig men jag hänvisar dig oftast till DDB(designadinblogg.se) Du får inte ta mina designer!!;) Överig: Jag följer gärna dig på BlogLovin om du följer mig. Jag röstar gärna på dig om du är med i någon tävling. Jag tar bort kommentarer utan blogg/hemside adress. Så ser till att du har en blogg/hemsida inan du kommentera!;) Hoppas du kommentera fler gånger!! /// Emma

55 Adara - teckningar, foton, drömmar:

Härligt!

Jag har faktiskt aldrig varit i Malmö. :P

56 Cajsa:

Helén är hemma med sjukt barn idag så jag är ledig. :)

Kanske får lite tid över till bloggen då. ;-)

Händer för dig?

57 ♥ Amanda ♥ ( Foto Mode & Övrigt ):

SV; Jag ska nog bara kolla på tv :)

PS, Vad tkr du om mina tröjor?? :)

58 mmautildah':

hehe var bor du :P?

59 Anonym:

ok va synd!

60 My (::

sv ; Oki!! :D

Kommentera här: