Ett tag sen sist!

 
Hej!
Ja det har nästan gått en månad sen sist jag skrev och det har hänt en del.
Jag har kommit tillbaka till skolan efter min pratik och jag har även flyttat till skolans inernat.
Där bor jag med Mojje på veckodagarna och vi trivs jättebra.
När jag kom tillbaka till skolan så fick jag reda på att jag är ledig på måndagar.
Så jag har fått vikariat på Tassa På, vilket är jättekul så jag kommer vara där varje måndag fram till sommarlovet och förhoppningsvis på lovet med.
Idag har jag även varit och klippt mig och färgat håret, vilket blev skit fint!
Ikväll ska jag göra klart en skoluppgift för jag har fullt upp i helgen.
Imorgon ska mamma o pappa och jag till Malmö och fixa i lägenheten.
På söndag ska jag iväg på kurs med Mojje till Ystads djurpark, det ska bli så spännade och på måndag blir det jobb och sen på kvällen ska jag bort till skolan.
Vi hörs!

Kommentera här: