Fullt upp!

 
 
 
Två bilder från hundträningen idag
 
Hej!
Idag så har jag verkligen haft fullt upp fram tills nu.
Först var jag i skolan där vi tränade agility med hundarna.
Det gick inte så bra för mig då Mojje gjorde som han själv ville.
Men jag fotade lite istället och det blev några riktigt bra bilder.
Den första är på Mini och den andra är på Elsa. 
Jag ska verkligen satsa mer på mitt fotograferande för det är riktigt roligt.
Så framöver kommer jag ha med min kamera och fota på hundlektionerna.
När vi slutat så gick jag och Nellie till tåget till stan.
Åkte sedan hem och va hemma en timme innan jag sedan skulle till körskolan på teori med Nellie.
När jag kom hem efter körskolan så va ja hemma i några minuter sedan skulle hela familjen iväg på kalas.
Min storasyster fyller hela 20år imorgon så vi va nere hos farmor och farfar och firade henne där med tårta och kaffe.
Nu har jag precis kommit hem och ska nu gå och lägga mig.
Är riktigt trött efter alla äventyr idag.
Imorgon väntar ännu en lång dag i skolan, från 8-15.30.
Sen ska vi fira Frida på kvällen. 
Vi hörs imorgon!

Kommentera här: