KLADDKAKANSDAG



Hej!
Idag blev vi lediga från skolan för lärana skulle iväg.
Så jag vaknade vid halv 9 men steg inte upp förän 10.
Jag gick då ner och åt frukost och läste tidningen.
Efter en stund blev Mojje pigg och ville ut.
Så då kom jag på att jag kunde cykla till stan och överraska pappa.
Han blev helt chockad när han såg mig och Mojje utanför hans fönster.
Allt gick jättebra och Mojje va så duktig så.
Detta blev årets sista cyckeltur nu ställer jag in den för iår.
Totalt blev det ca 1mil så nu känner jag mig nöjd.
Mamma och pappa kom hem vid 15 och då hade dom köpt hem fika som vi åt.
Riktigt mysigt hade vi det.
Idag är det kladdkakansdag så det blev ju det till fikat.
När vi fikat klart kommer mamma och jag på att vi inte ätit någon lunch så vi får nog snart fixa mat är rätt hungrig.
Ikväll blir det bara att mysa med familjen.
Vi hörs!

Kommentera här: