Äntligen lov!


En bild från igår 
Hej!
Nu har jag äntligen fått sportlov.
Det känns så härligt nu när man bara kan ta det lugnt och slappa.
Igår var jag i skolan fram till 12.
När jag kom hem gav jag hästarna hö och sedan gick jag en runda med Ice. 
När jag kom hem från rundan så ryktade jag hästarna och fixade dom så Ewa och Sofie kunde rida en runda.
På kvällen myste jag bara med familjen.
Idag har jag inga direkta planer mer än att jag fundera på att baka en kladdkaka. 
Nu på lovet så ska jag passa hästarna och Ice men annars är det inget mer som är planerat. 
Hoppas ni hade en trevlig alla <3-dag igår för det hade jag! 
Vi hörs!

Kommentarer:

1 FrökenTV, bloggen om tv och film:

vacker bild

2 Lisa:

Mystisk och cool bild!
Om du vill får du gärna kika in på min nya blogg! :)

Svar: Tack! Det ska jag göra! :)
Emma Olofsson

3 MADDISENJ.SE:

Så skönt med lov, njut!!

Kommentera här: