Pannkakor hos farmor!





Hej!
Idag vaknade jag vid 9-tiden så då gick jag upp och åt frukost.
Vid 11 ringde jag farmor och kollade om hon var hemma och det var hon.
Så jag och Mojje gick ner till henne.
Sen gick vi bort till ett par grannar som har en Rottweiler som heter Huffa.
Så Mojje och hon fick leka av sig lite.
Det uppskattade dom verkligen!
Så härligt för vi har så nära till varandra.
Sen när jag kom tillbaka till farmor och farfar fick jag pannkakor med jordgubbssylt.
Var hos dom till halv 5 ungefär sen gick vi hem.
Ikväll har pappa och jag varit iväg och  handlat mat.
När vi kom hem så tog jag och klippte lite på vår gräsmatta.
Vår gräsmatta är jättestor och sen lutar det rätt mycket så den är inte helt lätt att klippa.
Imorgon ska jag gå ner till farmor och farfar och hjälpa dom att fixa inför deras kräftskiva. 

Kommentera här: