Kommentarer:

1 Emilia:

Förlåt för ssent svar.

- Jo, det är bra med mig. Detsamma!

2 Yasmine:

Hej, det är bara bra med mig :)

Hur är det med dig själ då?

3 EmmiHeiskanen:

Okej (:

4 {Emma}:

sv: Jorå det är okej :(

5 emma:

sv: hej, allt e bra med mig, skönta tt allt e bra med dig :D jag har haft en toppen helg sjdå ? :D

6 LINNEA:

kul att du är med :)

inte mkt själv?

7 A:

Ja, dj*?

8 Cajsa:

typ inget. själv?

9 emmaws (a):

svar; idag ska jag träna boxning och bara ta det lugnt sj? :)

10 Lena:

jättefin blogg!

vad händer idag då? :)

11 aidaho:

vad fin ! :)

12 Beatrice Jakobsson (foto):

sv. ta det lungt, du då? :)

13 Hanna:

Idag har jag en massa plugg som jag måste göra, så det är vad jag ska göra idag. Du då?

14 Johanna:

Bara slappa, sj?:)

15 J A R I N A » foto:

Svar: Ska plugga lite, du då? :)

16 Anna:

SV: är med kompis sj dÅ?

17 Hanna:

Sv; Jag har haft en bra vecka, du med? :)

Jag längtar också till sommaren, men vill först ha vår för jag har så mycket skojj planerat då! :D KRAM

18 emma.:

Sv: inte så mkt, tänkte plugga lite. sj då?

19 Emmy Asklöf:

sv; Idag ska jag städa, blev inte så stökigt igår kväll efter dom åkt hem, men dom råkade spilla ut lite drinkar här och där så jag ska nog skura, haha.

Själv? :)

Kram

20 Sofia [foto]:

sv: jag ska på träning , du själv? =)

21 Alba:

Sv; Hej :) allt är bra med mig :) med dig också?

vad hittar du på i veckan? :D

22 eliin:

sv: idag ?

idag blir det o stanna hemma är nämligen förkyld :(

dudå ? =)

kramis,<3

23 t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !:

sv; fin bild:)

jo med mig är de oxå bra :)

24 Madde:

Sv: Absolut ingenting haha! :D

Själv då?

25 - bbella | the asian one :::

hejj , allt bra då + :D <3

26 E M M A:

sv: står i bloggen om du läser!!

27 emma:

Jag har pluggat och nu ska jag bara ta det lugnt :)



durå?

28 Josefine Andersson:

tar det lungt :) själv?

29 EMMI - modeblogg:

- Idag ska jag plugga =( själv då?

30 Emma:

sv: Jag va på fest, själv då? :)<3

31 Ida:

Idag har jag åkt hem, har varit hos min mamma i helgen, och så har jag pluggat & tvättar. Sj? :)

32 elin - foto -:

sv: jo det är bra :)

med dig med ?



kolla dagens outfit vad tycker du ? :D

33 Andrea / Materiellt.blogg.se:

Sv: Har åkt lite snowboard och längdskidor :) själv?

34 Veronica:

SV: Jo då, bara fint med mig.

Haft en bra helg ?

35 wilmaaa:

ja det är väl bra!

36 jennifer - photography:

Så bra! Det är bara bra med mig :)

37 namfon:

vatten vatten! oh vad jag vill bada XD

38 Linnea :>:

sv: hej! jo det är bara bra här :p

39 Tova:

Hejsan:)

Kolla gärna in på min blogg och säg vad du tycker!:)

40 Eva:

sv: Låter ju härligt! :3

41 angelica; photo&FASHION ♥:

vara med kompisar :D

42 matilda:

jag har bara tagit det lugnt, själv? :)

43 linda:

SVAR: jag har gymmat och varit med kompisar! :)

själv då?

44 eliin:

sv. oh tack!:)

idag har jag inte gjort så mkt, (:

själv?

45 GUEVACCI:

det är bra ^^ Haft en bra helg annars? :)

46 FlizanLizan:

sv: idag har jag bara cvart hemma förutom att jag var borta en timma och mini shoppade sj? ;P

47 Sara - Only me:

Hej! nu har jag utsett dagens cutie! kolla in om det var du som vann ;)om nt? ny chans :D

48 Merima♥:

Det är bara braaa:D

händer?

49 Michaela | Vägen till uska, vardagsliv, bloggdesign och foto:

svar,*

jag tog det bara lugnt idag :) dudå?

50 Jennifer:

Härlig bild!

51 josefine:

bara fint med mig :D hur äre själv?

52 Isabelle:

Jag med...

53 Tilda > Fotobloggare:

sv: Varse <3 inte så mycke! sj? <3

54 IDA - Foto, övrigt & personligt.:

Så fin bild! :)



Svar: Varsågod ^^

Idag har jag tränat, och fikat ute med min pappa och syster, har grymt ont i nacken idag så har vilat också. Själv då? :) Kram

55 LINNEA:

nu är vinnarna av dagens blogg uppe på bloggen, kika in om just du blev en av dom tre vinnarna här: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2011/february/utkast-feb-13-2011.html#comment :)

56 felicia:

svar: har varit med mamma sj

57 Jontte:

Svar: Allt är bra med mig! :) Själv? :)

58 FotografOliviaoLsson:

svar . allt är bra medm ig.

59 ARTEP:

Tack stumpan, allt är bra med mig :)

60 amelie:

sv. härligt allt är bra här med:)

gjort idag då?

61 A.C:

Hej:)



haft en bra helg lr?^^

alla hjärtas dag imorgon ju, vad händer??:)



Ha en njas kväll... kram

62 jessica:

sv' hej! det är bra med mig också. kram!

63 M a d e l é n e♥:

Svar: musik, och tv, dd?♥♥♥♥♥♥♥

64 Vågar du?:

gött! joo bra! haft en bra dag? :)

65 beccis:

hej :)

vad ska du hitta på nu i veckan?

66 Amanda:

jo det är bara bra, sjdå? :)

67 ♥ KHANGKHENG´S:

hehe det låter ju bra :D

68 ELLA GRÖN:

idag har jag inte gjort så mycket, bara legat i soffan och kollat på film och så:) du då?

69 ida:

svar: bara bra, själv? :)

70 Linnéa:

Hur har helgen varit? :)

71 I Z Z A H:

min vecka har varit lite upp och ned din då ?

72 N:

sv: det är super me mig :D

dig då? :)

73 Amanda:

sv: Inte mycket, har halvdag i skolan så det är skönt, precis vad man behöver på en måndag ;) Själv?

74 Angelina:

sv: nä det är inte bra :( jag är sjuk och har varit det i 1,5 vecka nu :(

75 alma:

Fin bild igen!! Som vanligt, med andra ord. Du är verkligen helt fantastisk på att fota. Underbara bilder, verkligen! <3 :D

76 amanda - fotoblogg ♥:

Fn bild!

77 Girly:

saknar också sommaren

Kommentera här: