Kommentarer:

1 anonym:

Kolla dina uppgifter innan du skickar!!:)<3



2 Susanna&Sofia:

Lockigt absolut! Ser mycket naturligare och sötare ut :) Men plat var också fint :) Kram S&S

3 E M A . W O R L D - foto&design / FRÅGESTUND!:

Super söt i lockar! :}



- Inte mkt alls bara ta det lugnt!

Ställ gärna en fråga till min frågestund.

4 Nathalie:

fin blogg och jag gillar dina bilder ! ((: kolla gärna in min blogg !!

5 Annie:

lockigt! :)

6 matilda:

fin blogg :) ställ gärna någon rolig fråga på min blogg!

7 bex.:

jasså vf göra dig fin nu :oi?

8 amanda wallmark:

sv: okej ! jag ska åka skidor två gånger faktiskt :D

9 Victoria ♥:

sv. tack desamma :)

10 Julclaude:

lockigt, så fina bilder :)

11 Stéphanie:

tack desamma ! :D

12 L I K E S O F I E [foto]:

- Tack detsamma!

13 Beatrice Jakobsson (foto):

sv. okej okej :)

14 LISOU:

Båda var fint, men jag tycker nog lockigt :)

15 therese:

Tar em paus. Dd?

16 Lisa - Smilinggirls!ッ:

sv: det är bara bra med mig, själv?

Lockar tycker jag var finast :)

17 amanda:

du passar jätte bra i båda !

fina ögon :D

och fin ny design !

kram

18 EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!:

Första advent idag ju :D har du julpyntat eller bakat något? 8D

19 u name it:

Du var fin i båda! Men i sånna fall plattat :)

20 SARAH - You can't fix stupid:

sv: jo det är bara bra sjdå? :)

21 Scullcandyphoto.blogg.se:

Sv: Oki :)

22 M A L I N :):

ja det är kallt :(

23 Emma:

Du passar i båda :)

24 LISA:

SVar: Varit på julmarknad. Själv?

25 Daniella! <3:

e tillbax från min bloggpaus nuu! :DD <3

26 emmaa:

emma , du lägger typ alltid upp dom bilderna på dig . :p

27 nathalie basurto:

båda =)

Kommentera här: