Ny vecka med nya utmaningar!

 
Hej!
Denna veckan har verkligen flygit fram och jag haft fullt upp.
Vi har firat min syster, varit i skolan, tränat Mojje och trimat honom mm.
Så nu fick jag äntligen tid att blogga.
I veckan har jag lite planerat, jag ska först till skolan imorgon sedan ska jag till stan.
Vid 13.45 ska köra på körskolan sen efter det ska jag till gymmet.
När jag kommer hem ska jag ut och gå med Mojje.
På tisdag ska jag gå i skolan till 15.30 sedan ska jag hem och lämna Mojje innan jag ska på teori på körskolan.
Onsdag ska jag äntligen efter 2,5år ta ut min tandställning!! 
Sen när jag är klar där ska jag vidare till skolan.
När jag kommer hem ska jag ut med Mojje och träna honom.
Annars har jag inga mer planer för veckan.
Nu ska jag plugga lite på körkortet och göra klart lite skolarbeten.
Vi hörs!

Kommentera här: