Shopping


Farmor och farfars kräftor till deras kräftskiva.

Hej!
Denna veckan har gått fort nästan för fort för snart dra skolan igång igen.
I tisdags var jag inne i Kristianstad med Nellie.
Där gick vi och shoppade och hade det trevligt.
Jag fick med mig hem:
1 regnkappa
1 cykellås
1myggnät
2 hänglås
6 paket våtservetter och sist men inte billigast en Mikael Kors plånbok.
Kommer ta kort på plånboken och lägga upp på bloggen nästa vecka.
Annars har jag dom andra dagarna varit hemma och varit hos farmor och farfar.
Idag så åkte jag till Kristianstad igen fast denna gången med mamma och pappa.
Fast nu åkte vi till Härlöv shoppingcenter.
Träffade även Nellie med familj där så jag och Nellie gick till Grizzly Zoo och handlade.
Jag köpte där ett nytt flexi koppel och en filt till Mojje.
Sen gick jag lite med mamma och pappa och kollade.
När vi kände att vi gått igenom alla affärer där så körde vi till Eko i Fjälkinge.
Där hittade jag godis till Mojje och ett skydd till pappas bil så inte Mojje repar lacken. 
Vi kom hem vid 16, sen har jag bara tagit det lungt.
Imorgon ska jag iväg och sova borta så kommer inte hem förän tisdag.

Kommentera här: