My love

 
Mina senaste intsagrambilder, följ mig där @emmaolofssonn97
 
Hej!
Denna veckan har bara flygit fram.
Jag har varit på liseberg med ett par kompisar, där vann jag 2kg mjölkchoklad. 
Vi hade det jätte kul där och jag smakade även Ben & Jerry milkshake och den var jätte god.
Midsommar firades hemma med familjen+några till.
Det var helt okej, men jag hade hellre vilat fira med kompisar men men.
Idag började jag dagen med en promenad, gick sen och mötte mamma,pappa och Mojje.
Annars har jag mest tagit det lungt.
Ikväll blir det att spår träna Mojje.

Kommentarer:

1 Jarina:

Svar: Jag ska snart iväg och ha en fotografering :)

2 Emelie:

Jag är hundvakt :)
Du då?

3 emmaholm.se:

Himla söt hund :)

4 Emma:

Sv: tack så mycket, vad glad jag blir! :'D

5 vanja:

så himla gullig hund :) btw glöm inte att var med och tävla om en super söt topp från youtopia :)

6 △ ida.:

så söt hund!

7 Jeanette :

sv: Tack så mycket! Vad snäll du är :)

8 Ellen:

SV: OMG vad awsome!

9 Emelie Johansson:

FINA BILDER, KRAM :)

10 ViktoriaCaroline:

Ja visst är de söta, jag älskar dem! :)

11 josefin ♥♥:

sv; Tack! Hoppas den är det oxå, har inte smakat ännu :) Allt bra? :)

12 Jenny :):

Så söt hund!
Sv* har inget planerat, får ta det lite som det kommer! :) själv då?

13 Linda [fotoblogg]:

Vad söt hund!
Sv: Tack så mycket :D

14 mergimtare ♛:

Heejsan! Vilken fin blogg du har. Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? ❤

15 ♡ I S A B E L L A W L ♡ ‏:

Svar: Okej! Jag har jättemycket att göra, ska packa o.s.v för nästa vecka åker jag på ridläger :)

16 Alice:

sv: tack sötis! åhh vad söt hund!
allt bra med dig idag?

17 Sarah Moberg:

sv: jag har inte så mycket planerat idag ^^, självdå?

18 Annika:

Söt hund :)

19 Let's play the sims:

Sv; solar, det är ett underbart väder för det idag! Iallafall här :) Vad gör du själv idag?

20 jonna:

ja, väldigt :)

21 Kajsa Johansson:

Vilken lyx att vinna så mycket mjölkchoklad!!

22 Malin:

Sv: Okej vad härligt, allt är bara bra med mig med :)
Vad ska du göra för kul nu i veckan då? :D

Mysig bild förresten :)

23 Lotta:

Sv: Jag har precis ätit frukost och ska nog åka iväg till sjön nu för att ta vara på det fina vädret :) Vad ska du hitta på för skoj idag? =) Kram!

24 Moa:

Åh har alltid velat vinna en sån haha :)

25 ˟ Photospiration:

Söt hund :)

Kommentera här: