Fyndat

Bild på hästarna i våras
 
Hej!
Ja som ni märker har jag bildbrist just nu så det får bli gammla bilder från arkivet.
Nu ligger Mojje och sover men när han vaknar ska jag ta nya bilder.
Ska även försöka ta lite på mig om jag orkar bära ut allt.
Veckan har gått fort redan helg igen.
Igår va jag i skolan sen stack jag ut en runda på stan.
Började med att ta en fika på Esters sen gick jag runt i gallerian.
Gick inom Lindex och det var där jag köpte byxorna.
Dom kostar 399:- men dom hade 100kr rabbat på alla jeans och sen använde ja mitt presentkort på 200kr så det blev bara 99kr!
Så blev jätte nöjd med det fyndet.
Stack ner till djuraffären och skulle köpa nytt halsband till Mojje.
När jag var där inne köpte jag även 2 leksaker till honom.
Den ena var en and och sen den andra va en boll man kan kasta till honom.
Jag var tvungen att köpa anden för han är ju ändå en andhämtare!
Ha det bra!!!

Kommentera här: