100-Åringen som klev ut genom fönstret och försvann


Collage med mina julklappar

Hej!
Idag så åkte jag in till stan vid 14 med Nellie. 
Vi gick och kollade på rea:n och jag hittade en t-shirt och träningstights på Cubus. 
Kan visa bilder på det imorgon.
Sen vid 16 så kollade gick vi på bio och såg "Hundra åringen som klev ut genom fönstret och försvann".
Den var verkligen jätterolig och bra!
Har du inte sett den så gör det!
Nu ligger jag i mitt rum och slappar.
Har flyttat sängen idag och jag tycker verkligen det blev bra!
Men jag är inte klar än så ni får vänta med att se hur det blev. 
Vi hörs!

Kommentarer:

1 Jasmine:

Jag ser fram emot att se filmen om Allan Karlsson. Jag har läst boken och den gav mig många skratt. :)

(Sent) Svar: Tack för din kommentar, du gjorde mig glad. :)

Go' fortsättning!
Kram

Kommentera här: