Om Min Hårfärg

 



Hej!
Tänkte bara berätta lite om min hårfärg.
Jag är igentligen blond men utväxkten blev bara så ful hela tiden.
Så i våras bestämde jag mig för att färga det mörkare.
Och då blev det som det är på bilden ovan.
Efter den bilden har jag färgat det 1gång till lite mörkare.
Men nu har håret solblekt så jag måste färga det.
Ska åka in till stan och köpa färg.
Imorgon kommer jag göra ett special inlägg om fotografering!:)
Så håll utskit så du inte missar det!:)
Nu ska jag snart sova!:)
God natt och sov gott!:)
///
Emma

Kommentarer:

1 felicia:

okej trevligt grattis i förskott hehe :D

inget planerat än så får se :)

2 FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

fasen vad gott! ;D

3 Hanna Svensson ♥:

allt bra ?<3

4 felicia:

hihi varsågod :D

5 Anonym:

haft det bra idag?

görs?

6 Julia:

du passa riktigt bra i brunt!

SV; Tack detsamma!

7 sanashaba':

du passar mer i mörkare hår tycker jag(:

8 hanna ♥:

tack, desamma! :D

9 FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

helt okej! :D

10 felicia:

godnatt :)<3

11 Josefine:

Så lite så!:-) Och tack själv. :-)

12 Emma:

Sv: Tack så mycket! min dag har verkligen varit riktigt bra ute på sjön med bad och sol:D.

Hoppas din dag var lika bra som min?! :D

13 Cajsa:

god natt sötnos. :) blev en lång dag men nu ska jag i säng.. ^^

14 Josefine:

Godnatt!:*

15 Paulina:

Inte jag hellER :)

Men ska börja lägga mejj nu byee!

kram,kram!

16 Anonym:

godnatt <3

17 sanashaba':

gjort idag då?(:

18 FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; naw tack ska du ha :') blir riktigt rörd av graulationerna som föll in! TACK SKA DU HA! :D

19 M E R E I:

- mycket finare i mörkt hår!

20 Agnes:

sv' tack så mycket för din åsikt! :)

21 amanda:

sv: tack detsamma! :D

22 danten89:

Kul med ett specialinlägg om foto =)

23 Alla:

sv: Tackar! :)



godnatt!

24 louise:

sv; hoppas du får en bra dag :)

25 alexandra | fotoblogg:

du passar bra i det mörkbruna tycker jag!

26 Amanda:

Så bra färgningen blev! :)

27 Moa :):

Jätte fin blogg :) Du passar i båda hår färgerna :)

Kommentera här: