Forever Photo

ALL KOPIERING POLISANMÄLS!!!
DET ÄR STORT COPYRIGHT PÅ ALLA BILDER I BLOGGEN!!!

Kommentarer:

1 Solin:

sv: bra med mig också, vgd :)

2 MADDES:

Välkommen tillbaka! Vilken vacker bild.

3 Sofia - Foto, mode & personligt:

inte mycket alls, dudå ? :)

4 danten89:

Just nu händer inte mycket :)

Har veckan börjat bra? :)

5 Paulina♥:

aa jag med fast kollar på min program också.. :p

6 J:

sv:

nt mtk,sj? :p

7 Cajsa:

inte mycke...funderar på att se en film eller någe.. ^^ själv?

8 Tove:

allt bra? :)

9 Shiko:

sv: Allt bra annars? ^^

10 LINDAVIOLA!:

sv; :).

11 cindy:

inget spec, tog det lugnt idag bara :) dudå ?:D

12 sofia:

Har firat en kompis, dusj? ;D

13 Cajsa:

hehe ok..^^

14 emelieeriksson:

tack, detsamma :)

jorå jag mår fint, hur mår du? :)

15 JOSEFINE CHRISTIANSSON:

fräck bild :)

16 joline:

tack så mycket och detsamma! :)

japp det är bra med mig, självdå?:D

17 Madde:

Jag är intresserad!

18 cindy:

jaha oki :)

19 j:

idag har jag varit med min pojkvän. sj?

20 cindy:

tack btw !;D

21 Anna med A:

allt bra? :)

22 Nathalie:

svar: Tack å desamma! =)

Jodå det är bara bra med mig. Själv då? =)

23 J:

sv;

gjort ida :D

24 JARINA - foto!:

Svar: Vad bra :) Vad händer imorgon?

25 MELI:

sv: Tack :D ja de är toppen! Själv?

26 alexandra | fotoblogg:

sv; tack så mycket!

27 Ebba:

sv: det är bara bra :)

vad har du för dig?:)

28 OLIVIA [foto & vardag]:

Sv: Tack! :)

29 lil' babustyle - foto & vardag:

sv: Härligt! bra här med :)

30 Linn- ponyroyals:

Vi har en veckans blogg uppe på bloggen nu. Ta chansen att få gästblogga!

Tävlingslänk: http://ponyroyals.blogg.se/2011/july/veckans-stuff-tavling.html#comment

Kram ♥

31 anna:

sv: najs d e:D



jo här är de bara fint :) sj då :)?



32 tildaa ♥:

sv; tack :D

allt bra , själv? c:

33 emma backlund:

sv: va bra då! :) jo det är bara bra med mig :)

34 Johanna:

sv: tack, desamma! :) ja, själv?

35 Solin:

sv: härligT! allt är bra med mig också, vgd? ♥

36 sofia:

okejj!

Tack! :)

37 Moa:

Hej, tack så mycket! Du har också en fin blogg med väldigt många fina och härliga bilder! allt bra med mig, sj? (:

38 LINDAVIOLA!:

sv; Tack :D.

39 Julia:

Hej! Jo, allt är bara bra med mig! Själv då?



Tänkte om du kanske kunde hjälpa mig med en sak, det är nämligen så att jag ska besätlla hem endel filmer men jag har lite film torka så jag tänkte att DU kanske har några bra förslag? :D

40 nathalie -ännu en fotoblogg med inslag av vardagen:

RE: tack ska du ha, detsamma

41 amanda:

sv: jobbat idag :D själv?

42 EMMAS!:

samma här :D

43 hanna:

sv:Va på laserdome <3

44 JENNIFER:

- Tack detsamma!

45 emma - design, foto:

Sv; Tack detsamma! :)

46 Cajsa:

göres söt?

47 Anne:

Aha, vad jobbar du med?:)

Jag har bara tagit det lugnt, för det har regnat hela dagen:/

48 amandasirenlid:

Hej!

Allt bra? :)

49 Amanda:

sv- joo bra här med, vad ska du göra i morgon ?

50 Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3:

Tack!! :)

Jo allt är bra ;) sj?

51 Lova:

hur mår du? :)

52 Nikela FOTO:

Sv: åh tack ska du ha!:) (Vet inte om du fått kommentaren innan, mitt internet krånglade!:) )

53 Carro!:D:

Det var ju bra!:)

54 danten89:

Jo jag med =)



Vad gö du då?

55 ' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet:

tack :D

56 Daniella:

Hej, allt bra? :)

57 karolinajonsson:

tack detsamma! :)

58 Linnea:

sv; tack så mke :))

59 meron:

fin blogg :)

60 Tove:

sv - tack! :) allt är bra med mig, med dig då?

61 Yohanna ♡:

SV: Jag kom precis hem, så nu ska jag äta lite, och sen sova ^^,



Själv?

62 Marie Hanna Nyberg:

sv: ja, det var verkligen suuuper kul!! :D

63 annsoh:

Tack jarå sj :)

64 Madeléne:

- Är med en kompis, själv? :)

65 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

Tack desamma.

Allt är bra själv?:)

66 KarinHannaIsabelle-:

sv: Det är alltid kul att kolla bloggar! :D

67 Hanna:

härlig bild :)

68 Lina:

bara bra!

händer idag?:)

69 sarah:

Detsamma! :)

70 Princess<3:

svar; vsg!

71 ♥Evelina♥:

- tack detsamma :) ja allt är väl okej, dudå?

72 Paulina♥:

allt bra? :D

73 magda:

fin blogg!

allt bra? :)

74 melissa [foto]:

tack så mycket :D

75 hanna ♡:

tack så mycket! :)

76 felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson:

Jag äger min Nikon D7000, men tidigare har jag haft en D3000 och innan de D60 :)

77 Greta:

Sv: ja, de e bara bra! :)

själv? :)

78 felicia :):

sv: det är bra, vad gör du? :)

79 SAGA:

Sv; Tacktack :D

80 Linora:

SV: Tack detsamma! :D Vad gör du`?

81 josefine:

Tack :)

Allt bra ?

82 Emelie:

Sv: jo allt är bra! =D

hur är det med dig? =)

83 E M M A:

sv: Så bra, jo då samma här :)

vad gör du då? :D

84 FowZie♥:

sv; topp, toppen, topp! _:D

85 Caroline:

sv: tack :)

86 emelie:

Tack , detsamma .

Har du lust att göra ett BlogLovin byte med mig ? =)

87 elinochamanda:

sv: Jag gör inte så mycket, vad gör du själv? :)

88 Pretty Little Liars:

sv: härligt, jadå :D

89 felicia:

svar: de är bra, sj?

90 maisah:

sv: nice, jo det är bra med mig med :)

91 y:

hemma från Mallorca !

92 carolinhe med H:

sv: vad kul :)

allt bra? =)

93 MADDES:

Vad har du gjort idag då?

94 E m e l i e:

sv: tack allt är bra, sjdå? :)

95 EKO Lisa:

Vilken fin bild!

96 L I S A ♥:

- haha :P



Förlåt för sent svar men jag har varit med min kusin så jag har inte haft tid med att blogga...

97 A N N A:

Så lite så :)

98 julia:

ja :)

99 Anna:

sv: 3vligt! välkommen tillbaka! jag är också tillbaka på min blogg! :)

100 william:

fin bild:D

101 william:

fin bild:D

102 Bitte Kråkbo:

Hej har just nu en grymm tävling på min blogg där du har chansen att vinna en snygg Cykel värd 4495 kr.



http://www.lovemercury.se/?p=3960

103 Elin:

sv: härligt :) samma här. gjort idag?

104 ttheresebjörkman, :):

förlåt för sent svar, har varit iväg på bland annat ett gymnastikläger! :)

hur är det?:p

105 nathalie basurto:

trevligt=) hoppas du haf detbra

106 sarah:

fin bild! :)

107 clara:

sv; härligt!

nu är jag också tillbaka! :D

108 FlizanLizan:

sv: tack så mkt :D

jora de e bra sj? :)



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

109 malin:

HÄrligt att du e tillbaks i bloggen igen!

ALlt bra med dig?

110 Maria~ Make cupcakes not war~:

- jaha okej! vad gjorde du i sthlm?

tack och detsamma!

111 Emma - photoshop & headers ♥:

Hej! Ville bara säga att om du är sugen på en ny header så kan jag göra en åt dig helt gratis, klicka då på den här länken om du vill ha en ---> http://dessemma.blogg.se/2011/march/vill-du-ha-en-header.html#comment



Eller så kan du vara med i min tävling och vinna den här headern ---> http://dessemma.blogg.se/2011/may/vinn-en-header.html

112 SOFIA:

Hoppas du får en fin Tisdag! KRAM

Kommentera här: