Ny Design!:)



Hej!
Nu är den nya headern uppe!:)
Om du inte ser den tryck på F5!
Jag få se om jag ändra något i själva designen.
Ikväll blire bara att slappa och se film.
Är som sagt förkyld så jag orkar inget annat.
Jag hoppas verkligen jag är frisk på lördag.
För då ska jag träffa min saknade kussin Melvin,Björn-Olof,Annie och Mormor!:)
Det kommer bli jätte kul!:)
Innan vi åker till mormor så blire en sväng till växjö för lite shopping!!:D
Så ni förstår varför jag inte vill träna nu för detta vill man verkligen inte missa!:)
Nej,nu måste ta näsdroppar!!:) hihi^^
Ha det bra så ska jag ta och krya på mig!:)<3
///
Emma

Kommentarer:

1 Veronica:

Sv: Ja ok.. vad blir det för film då ?



Fin ny design.. :)

2 Emma:

sv; jodå, allt är bara bra här! :)

3 Maggie:

SV: Ja, jag var förkyld jag med innan, men det börjar försvinna, äntligen kan man sjunga igen! Haha :) Snygg header ! :)

Vgd?

Kram,

Maggie;)

4 johannahallbom:

vilket program designar du i? :)



sv: va med en kompis som sen sover här :) dudå?

5 Ollieee:

sv; inte jag heller :) <3

6 Anonym:

Just nu är jag påväg att bli sjuk, alla i familjen har varit sjuk utan mig, så snart blir det väl min tur :(

Jobbigt att vara förkyld, hoppas du blir bättre snart!

Kram :)

7 Jenny:

Jodå jag mår bara bra är lite trött bara :)

Du får ta och krya på dig Kram

8 Fotobloggen - Emma:

SV: Ska mysa o se på film med min mamma :D

du då?

9 LINNEA:

jo det är bara bra tack ! :)

görs?<3

10 FlizanLizan:

sv: jag ska bara ta det lungt ikväll sj? :)

11 Zabina:

sv:

Ingen orsak..

Vad har du för dig ikväll då? :)

12 Frida:

- mår bra!

13 agnesa:

SV; aj då :/ jodå allt är bra :)

14 beccis:

va fint de blev :)

15 Emelie:

Jo tack jag mår bra, fin header BTW!!

16 Benita Fransén:

sv: jo det är bra, ont i tungan bara :P

17 Dannefotar:

hej, jaadå allt är bra me mig :)

okejj, krya på dig!

detsamma!

kram

18 Molly Bergström:

Ja verkligen :)

Nu är man mätt som en överfylld soptunna!!

Vad har du för dig? :)

19 Alba:

Jag tycker din nya header är jättesnygg! :D

20 FowZie ♥ ~ felicia aulén:

sv: aa det är riktigt bra =) just nu gör jag inte så mycket försöker ordna finalister :) och resten av kvällen eller inte hellet veckan - vet jag inte heller hur de kommer se ut.. ^^ bara lugnt

21 POYA - Örebros största blogg:

Allt är bara bra med mig =) Fin bloggen blev

22 Jenny - FOTO:

hejsan hejsan allt är nog bra med mig! :)

tråkigt att höra , men krya på dig!



sköt om dig du med! (:

23 pernilla:

sv: tack så mk :)

24 Lisa ♥:

- Jag mår bra :) Själv?

25 M A L I N :):

Hihi det tyckte jag :D



fin header :D

26 FREDRIKA:

Sv; Bara bra =)



Vad gör du ikväll?

27 Cajsa:

göres sötnos?

28 Anna:

SV: Bra sj dÅ?

29 tovesegnablogg.blogg.se:

Så lite så! ;)<3

gjort idag?

30 Becca:

sv: okej :) ska nog ta en öl ;)

Har det kommit massa snö hos er oxå idag?? :O

31 elin:

SV: Hej!

Jodå, det är bra med mig, hoppas förkylningen går över snart :)

Ha det fint , kram

32 Wilma:

Svar: Kul att du är med och gissar :D

33 f:

tack.. allt e bra med mig , fick lite ont i magen några gånger under dagen , men mår bra nu :D

skööt om dig me :D

34 maria:

sv: händer inte så mycket :-) blir nog bara att planera och inhandla grejjer till en tjejkväll imorgon.

35 Marika:

SvaR: Jo det är bra tack:) allt bra me ddig?

36 all of me - Arnela:

ja, allt är bra :)

37 felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson:

Varsågod! :)

38 A:

Fint :)

39 dinah:

sv; ja sista dagarna nu ! :(

nja vet inte riktigt jag har mycket att plugga måste nog göra det så att jag fixar skolan oså ! :)<3

40 Ollieee:

sv; väntar på att se anagina show! :D sj? :) <3

41 Johanna:

Vsg sweetie:)

Gillar din nya header:D

42 Emeliié:

jo tack, allt är relativt :)

Jobba imorgon :)



Va händer i helgen då ? =)

43 Frida:

- inget, för dig? =)

44 Lotta:

sv: Jo allt bra här och krya på dig!! :)

45 Zabina:

sv:

Samma här tror jag:)

46 Anonym:

Jodå, allt är finfint !



Fin design !

47 agnesa:

SV; ikväll händer inte mycket alls, själv då? :)

48 [FOTOBLOGG] med Författar intresse:

sv; jo det är väl fint (: hoppas du kryar på dig då ! :D

49 EDITA - HALMSTADS STÖRSTA BLOGG!:

fin blogg!

allt bra med dej?

50 Emma ♥:

Fin design! :)

51 Ida:

sv: ikväll ska jag bara vara hemma med min lillebror :) dudå?

52 FREDRIKA:

Sv; Okej vilken? :) Svarar på kommentarer =)

53 pernilla:

sv: vad gör du då :)

54 bella:

vaaa braa!! :) krya!

jo jag mår fint ja :)

kram

55 Cajsa:

o. jag väntar på att en film ska börja.. :P

56 tovesegnablogg.blogg.se:

Okej, inget :P

57 Wilma:

sv: Ser på film, du då? :D

58 Molly Bergström:

Vad kollar du på? :)

59 M aa ria:

sv: Nice! Vilken blir det?

Har gäster här just nu från Washington och Peru så nu blir det mycket engelska :D

60 erica ♥:

jorå det är helt okej! :)

61 Alice:

aa de ä bara bra med mej, va händer just nu då?

62 Johanna:

Klicka på länken i mitt senaste inlägg och rösta på mig. Jag är nummer 2 :)

Det skulle betyda fett mycket <3

63 M A L I N :):

Varsegod :D

64 . Pjumas. ♥:

Snygg design :)



Svar: Allt är bra med mig :) Imorgon kommer min älskling ut från militären. Nu har det gått ett halvår sen han åkte in och nu behöver han inte åka dit mera. Så det kommer bli massa kul att ha älsklingen hemma nu :)

Hoppas du snart blir frisk :) Aldrig kul att vara förkyld!



Kram :)

65 Ollieee:

sv; okej, trevligt! :D vilken film dårå? :)

66 pernilla:

sv: haha vadå tack? :P

67 R E B E C C A |:

svar; Jo allt är bara bra med mig!

Att vara förkyld låter inte kul.. Hoppas det går över snart :)

68 agnesa:

SV; okej mysigt :)

69 FREDRIKA:

Sv; Okej kul :D

70 elin:

SV: Det var så lite så ;)

71 Emma å Alexandra<3:

Sv: Ja, hur e det annars då? =)

72 Alba:

Sv; :) hoppas verkligen du blir frisk! Vsd har du hittat på idag? :)

73 elinochamanda:

sv: allt är bra här :)

Bra att allt är bra med dig också :)

Kram! <3

74 Zabina:

sv:

Japp japp! :)

75 ♥ Mallan Brallan ♥:

va fin :D

76 JESSICA - MADE BY JESSIE:

nice! :)

77 amanda:

du fottar jättefina bilder :)

Kommentera här: