Kommentarer:

1 Josse:

skola,sj? :D

2 J:

sv:

hänt idag? :D

3 Anonym:

fin kanin i headern=)

4 jenniifer - photography:

hejsan du! vad gör du? :) själv har jag fullt upp med städning som ska vara klart innan klockan 6!

5 Annie:

sebastian krantz! :D

6 Neha:

Allt är bara bra, hur är det själv?=)

7 Ingrid:

Hej! Vilken av mina prickiga outfits gillar du bäst? Har du något speciellt som du älskar att shoppa och ha på dig? Något du dras till i butikerna? Kanske prickar? Ränder? Svart? Rött? Skinn? Det kan vara vad som helst! Vore skoj att få veta!



Ha en underbar kväll!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

8 Annie:

yes:)

9 Neha:

Härligt att höra, vad gör du då?=)

10 Josse:

okej okej :D

11 HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D:

allt bra idag? :)



Anmäl dig gärna till dagens blogg! :D

12 M A L I N :):

hihi jaa :P

13 Felicia (fotoblogg):

sv: Samma här :D

ha en fin kväll!

14 ♥ Vannichi - Min blogg om min vardag! ♥:

SV; Just nu svarar jag på kommentarer!

15 Neha:

Lyssnar på musik:D

16 sandra:

ja!! dd?

17 A.C:

ha en njas kvälL:D

18 sandra:

bra bra!

19 Josse:

blir nog idol,sj? :D

20 Josse:

okeej :D

21 » P H O T O L E N S:

SVAR: Bloggar, du då? :)

22 sandra:

tack =)

23 ELLA GRÖN:

tack, det ska jag!:)♥

24 dina -FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!!!!:

frågestund på bloggen!



www.dinasfoto.blogg.se

fråga på :D

25 M A L I N :):

ohhjaA :D

26 Erica:

Just nu slingar jag håret och målar naglarna, orkade inte anstränga mig med engelskan idag. (; Vad hittar du på?

27 M I A:

Sv: åh tack, va glad jag blir!:)

28 Linneah:

Fin blogg! :D

Och btw, vill du få riktigt fina priser i utbyte mot poäng du själv tjänat ihop helt gratis? Bli då medlem här --> http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=70848

Puss!

29 HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D:

Nu har jag presenterat vinnaren i dagens blogg, kika in för att se om det blev du! :D

30 t h a i p i n n e n ♥:

sv; jag kollar på idol, självdå?:)

31 My:

sv: okej, händer något speciellt i morgon då?:)

32 Hanna:

ska strax sova sjd?<3

33 elina:

ska snart duscha ja med :D

34 amanda - vardag & foto:

gott med hallon :D

35 Anonym:

sv: inte mkt , dd? :)

36 V e v v e A n d e r s s o n ♥:

hallon är både nyttigt & gott :D

37 Elin:

Sv; Tacktack!:D

38 Isabel & Caroline:

Sv; Tack! :D

39 MADDES:

Gott med hallon :)

40 Cajsa - fotoblogg:

Tack för att du deltog i tävlingen om bloggsvar men tyvärr vann du inte! :/ Stor kram!

41 maria - foto fööfään !:

sv: inte mkt, sova snart xD händer imorn?

42 A.C:

nattinatti på di.. hoppas du sover gott:D

43 Matilda [myphoto.blogg.se]:

Ååh så gott med hallon!!

44 toves träningsblogg:

:) god morgon förresten..

jag sitter och bloggar lite just nu, sen ska jag ta en promenad i höstsolen..själv?

Ha en fortsatt bra dag..

45 M I N I I Z Z A:

okejokej :)

46 LINDAVIOLA!:

sv; Skall göra i ordning mig, själv?

47 Annie:

kolla på idol:) sj?

48 Annika:

Hallon är så himla gott!

49 Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se:

Sv : vad skönt å höra! :D haft en bra vecka? :p

50 Elin:

Sv: Okej :D <3

51 Erika:

Allt bra idag? :)

52 elinochamanda:

Det är så att vi har bestämt oss att vi inte kommer kunna svara på kommentarer på ett tag. Tiden räcker inte till. Det blir mer inlägg dock!

Vi förstår absolut att antalet besökare kommer sjunka. Men vi skulle bli jätte glada om du tittade in då och då. SKickade en liten kommentar så när vi sen bestämmer oss för att vi har tid att svara igen. Så lovar vi att höra av oss.

Ha det fint! kram.

Skulle vara så snällt om du fortsätter läsa.

O om du ser oss på stan - HÄLSA ! =D <3

53 ida:

svar: ska snart sticka på träning, själv?:)

54 Dilin:

fin bild :)

55 nutjarin:

sv: härliigt!

56 Celine's Blogg:

sv; vad gör dudå ?:)

57 ida myrin ♥:

sv: åh, tack så mycket! :)

58 ida myrin ♥:

sv: åh, tack så mycket! :)<3

59 Gnag:

SV; Tack, du med! :D

60 Beatrice Jakbobsson [foto]:

sv: tack så mycket :)



förlåt för sent svar<3

61 sara:

gillar din header :D

62 puss:

sv: Tack detsamma! :)

63 Lizette:

SV: tack så mycket.

64 jenniifer - photography:

godmorgon! allt bra med dig?

hoppas din dag blir bra, själv är jag sjuk ;)

65 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

SV;Tack detsamma :D <3



(Förlåt för sent svar)

66 Elsa - Fotoblogg:

sv: inte mycket, själv då? :)<3

67 jennie:

Sv: jaha okej najs, samma här ;D

va händer till helgen då?

68 Anna:

sv: ska snart sova, ladda inför födelsedag imorgon ! sj då ?

69 felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson:

Tack i efterskott för din hälsning! :)

70 Ingrid:

tack för intressant svar snygging!! :)



Hoppas din fredag är jättemysig!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

71 my:

Sv: jo men är bara trött, sj? :P

72 Sofia:

Det är bara bra, sj då=? :)

73 ANGELICA [foto&personligt]:

fin header :)

74 Melissa:

fin blogg :)

Kommentera här: