Kommentarer:

1 Nathalie Nyrén:

ku att du är tillbaka då :)<3

2 Fanny:

Svar: Svaret kommer upp senare! :D

3 Hanna:

sv; tack detsamma! :)

4 emmmmma:

hej , allt är bra med mig, dusj ?

tack . :)

ja , men det blir ingen xperia, ska få en likadan men ny . ;)<3

5 Lisa - Smilinggirls!:

sv: stackare :/ Krya på dig!

6 Hanna:

sv; inte mke, själv? :)

7 eeelinnnnnn.blogg.se -elin nilsson♥:

sv:okej vsg :D!

8 Elina:

naaw tack Emma! :D Men vilken superfin bild du tagit på din syster , hoppas på att få se fler här på din blogg snart! :D <3

9 eeelinnnnnn.blogg.se -elin nilsson♥:

sv:jag fotar med olympus x-43 svart :D

10 Elin:

fin bild (:

11 Fanny:

Fin bild! :D

12 angelica:

sv kul att du är tillbaka :)

13 Linnea:

sv: Okej vad kul :)

Tack så mycket, det ska jag ha :)

Ska du göra något roligt ikväll? :)

14 Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3:

Svar;

så lite så :)

15 Elin [FOTO, VARDAG, MUSIK]:

allt bra? (:

16 Sara:

Sv; Okej :)

Ska du fira halloween?

17 eeelinnnnnn.blogg.se -elin nilsson♥:

sv:ja det tkr jag :)

18 Elin [FOTO, VARDAG, MUSIK]:

ajdå, krya på dig!

jodå det är väl helt okej med mig (:

19 emmmmma:

okej , bra :)<3

20 LINDAVIOLA!:

sv; OKej :).

21 littleGirlsfromsweden:

SNYGG BILD :O

vad fotar du med ? <33

22 Elin [FOTO, VARDAG, MUSIK]:

(:

23 elina:

härligt!:D

24 i s a b e l l - fotografering:

Allt bra med dig denna lördagskväll? :)

25 littleGirlfromsweden:

I NEED IT :D <3

26 Erika Edorsson:

svar: Ingenting alls faktiskt... själv då? :)

27 i s a b e l l - fotografering:

sv: det är bara bra med mig :) Är du medlem på bloggtrafik? =)

28 littleGirlfromsweden:

Vad gör du då ? <3

29 Anonym:

jag lyssnar på musik och surfar runt lite på felsms.com ;P

30 littleGirlfromsweden:

Jag kollar lite på tv <3 chattar lite svarar på komentarer :) <3

31 elina:

tack det samma :D

32 Anonym:

ja (: själv då?

33 i s a b e l l - fotografering:

ja, det är jag ! :)

Det är toppen! (y)

34 littleGirlfromsweden:

jaoo <3

35 Daniella! <3:

sv: jaa vad kuul att du ska börja blogga lite mer :DDD

sööt bild btw <3

36 i s a b e l l - fotografering:

sV: Nej typ ingenting, vad gör dusjälv? =)

37 Elin [FOTO, VARDAG, MUSIK]:

oj tack för att du berättade ;P

38 elina:

varsegod :d

39 L I N N:

Svartvitt på de ovan :D



40 Madde:

Jätte fin bild

41 JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT:

hejsan kan du rösta på min outfit på ellos.se

länken finns på min blogg :) snälla :D

allt bra med dig ??? :)

42 Anonym:

fin! :D

Kommentera här: