Kommentarer:

1 wilmaaa:

jag är typ sjuk, annars är väl allt bra:d

sj?

2 Wilma:

Åh, jag vill oxå ha!!



sv: Jo, själv? :)

3 emmaaaaa:

okej , kul . :)

tack

4 M A L I N :):

haha jaa :D

5 Sabina:

sv/ Bara bra hur är det själv? :)

6 EmmiHeiskanen:

Jodå, de är bara bra = )

Sj ? = )

7 Sabina:

sv/ Okej, skönt det! Har du haft en bra måndag so far? :)

8 siri:

sv; jodå det är bra. hur är det själv? :)

9 Therese Ejenstam:

Allt är bra och dd?

10 M A L I N :):

tack emma :D

11 Johannahtuolja:

Hallå! =)

Allt bra med dig?

Helgens blogg blev lite försenad, men nu är äntligen vinnaren utsedd.

Så ta en titt, och kolla om det var just du som vann! :)

Annars, så har du en ny chans på fredag.

Hoppas du får en bra vecka, kram :)

12 ♫♪ Sandra T:

ja det är bra,sj? (:

13 Sara:

Allt bra med mig :D Själv ?

14 M A L I N :):

blev inga billar :P hade inget jäst så det blir en god rulltårta istället :D <3

15 Anonym:

ja sj:)?

16 Wilma:

sv: Okej :)

17 Sabina:

sv/ Yes! Fast är överdrivet trött haha :c

18 Sara:

Sv;aa, sj? ^^

19 fridon:

SV; jorå, själv? :)

20 GUESS WHO?!:

- kul !

21 Sara - Only me:

sv. allt bra sj?<3

22 L I K E S O F I E [foto]:

- Ja själv då? :)

23 Elin Toreborg [foto]:

Åh, jag vill också ha en sån!

24 Anonym:

alllt bra med mej, :D med dej också?

25 amanda:

sv: jo då, men trött !

själv ? :)

26 Elin Toreborg [foto]:

Sv: Nikon D80 :)

27 ELLA GRÖN:

hur mycket gick den blixten på?:)

28 elin pettersson:

coolt hur fungerar den? :)

29 eliin:

åååh, e sjukt avis! har kollat på den där blixten ett tag nu..

ska börja spara snart tror jag :)

30 L I N D A - [ PERSONLIG FOTO BLOGG ]:

Den ska jag också köpa, ska bara fixa lite mer pengar först :D



Vad gör du idag då?

Kommentera här: