Kommentarer:

1 Beatrice Jakobsson (foto):

sv. helt okej, lite tråkigt med det som står i inlägget :)

själv?

2 Emma. :#:

Hej, vad gör du? :)



Fin blogg! <3

3 LISOU:

ja :) med dig?

4 LINDAVIOLA!:

sv; Oki. Inte jag heller.

5 Therese Ejenstam:

Allt är bra och sj?:)

6 Cajsa:

jo helt ok. själv?

7 Sabina:

sv/ Jodå allt är fint med mig :) självdå? Puss

8 Scullcandyphoto.blogg.se:

Sv: Helt okejj, trött efter skolan bara & pluggandet.. OCH SNÖN! -__- Dudå ? =)

9 Lisa - Smilinggirls!ッ:

sv: roligt att höra! :D

10 Beatrice Jakobsson (foto):

sv: jo verkligen!! :/

11 GUESS WHO?!:

- vad nice!

12 Therese Ejenstam:

:)

13 M A L I N :):

Hihi jaa :D

14 LISOU:

Härligt, gör du idag :)

15 Beatrice Jakobsson (foto):

sv: inget planerat :)

du då?

16 Sabina:

sv/ Okej vad skönt! Vad har du för vinterjacka förresten? o:

17 smilla:

ska du göra ikväll då?:)

18 bex.:

ja de funkar :) sj?

19 josefine:

fin bild :)

20 Friida:

mysigt med snön! :)

21 EmmiHeiskanen:

Jodå, helt okej !

Sj ? = )

22 Linnea :>:

precis precis!

23 elin - foto -:

sv: ja :D

24 EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!:

sv: härligt ^^ baka lussebullar då eller? 8D

25 Vannichis - Blogg om min vardag!:

SV; Svarar på kommentarer ! :-)

26 elina:

nu har jag kört igång en veckans blogg om du vill vara med! :D

27 Scullcandyphoto.blogg.se:

Sv: Twihihi okej ;)

28 LISA:

svar: Ja det är det väl;) Själv?

29 malin [fotoblogg]:

hoppas du haft en bra start på veckan? :)

30 IDA:

sv: Tack så mycket :)

31 Mikaela:

Härligt! Jodå bara bra :D

32 Anonym:

Sv; Ja, det är bara bra med mig. Själv då? :)

33 D A N I E L A ♥:

- kul att du är tillbaka:) jag har dock varit väldigt seg.

34 felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson:

Vad roligt att du tycker det, tack så mycket :)

Det låter ju toppen hörredu!

35 E L I N:

fan så propert!

36 JENCIOUS:

skönt! :D älskar snö! :)

snöbollar är bäst med, iaf att kasta dom.. ;)

37 EDIT LINNEA:

din blogg är väldigt blå. (:

38 emmaa:

okej , hha , ;p

39 Daniella! <3:

sv: toppen!

själv?

40 LIVET PÅ TENERIFFA:

SVAR: HÄRLIGT ATT HÖRA ATT DU MÅR BRA! VAD HAR DU HAFT FÖR DIG IDAG?:=)

41 ELLA GRÖN:

jodå, helt okej med mig, haft en lite dålig dag men annars är det bra med mig. själv då?*:)

42 Cajsa:

göres då?

43 L I K E S O F I E [foto]:

- allt bra idag? :)

44 Nathalie Nyrén:

pluggar lite sj? :)



svara gärna på min fråga i bloggen. ska jag blogga eller inte?

45 kajsa:

sv: Just nu svarar jag på kommentarer,

vad gör du då? :)

46 sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !:

sv: det är bra med mig, med dig? :)

47 wilmaaa:

okej:)

48 M I N I I Z Z A:

med mej äre toppen, själv då .) ?

49 Victoria ♥:

sv. helt okej :) själv`?

50 FIONA - ja, som hon i shrek:

varsågod! :)

51 FlizanLizan:

sv: allt bra? :)

52 amanda wallmark:

sv: hehhe nja inte direkt eftersom ja kommer behöva vara ledig från skolan och kommer missa massor :((

53 Erika:

Fin bild :)



sv. Ja med mig är allt bra. sjd? :p

54 Sara:

Hej ! ;)



Hur mår du ? Jag heter Sara och är 14 år.Jag är gravid med tvillingar så följ min blogg gärna.

I min blogg kommer jag skriva mycket om hur det är att vara 14 år gammal och gravid,hur reagrade mina föräldrar,vänner släkt , skolan och hur mitt liv har förändrats . Du kan gärna följa mig med bloglovin



Kram // Sara http://honargravid.blogg.se

55 Erika(jyringen):

här har vi inte fått mer snö men däremot så är det kallt och blåser...

56 ilaf:

Sv: Allt är bara underbart idag sj då =Ä)

57 SARAH - You can't fix stupid:

sv: okej :)

58 JENCIOUS:

vad ska du hitta på idag? :)

kram!

59 LINDAVIOLA!:

sv; Jovars, snorförskyd bara!

60 Annie:

yes:) sj?

61 t:

Verkligen jätte fin blogg du har! :D

allting bra annars?

Kramar söt! :)

62 By Linnea Isabelle:

Ja allt är bra! Själv? :)

63 amanda:

sv: varsegod :)

64 Micki:

uush :( Hahah det räcker med den som redan finns ju!:)

65 Anna:

sv: okej :) allt är fint med mej ! sj då ?

66 Ingrid:

så mysigt :)

67 Anonym:

Jo tack det är bara bra, hur är det med dig då? kram

68 Jennifer:

jo tack det är bara bra med mig, hur är det med dig då? kram

69 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Härligt! :D Vad ska du göra i veckan då? :)

70 oliviathebest,:

Allt bra med dig ? :)

71 Annika:

Jag tycker att det borde sluta snöa nu!

72 Emilia:

Så lite så, mycket snö där? :)

73 Emye:

fin bild!

74 angelica:

sv okej va härligt :)

75 C.:

SV: nej vad tråkigt!! :(

76 Sofie ♥:

allt bra med dig? :)

77 elina:

sv; jaa precis! Tack Emma! :D

78 Sara - Only me:

sv. allt toppen sj sötnos? <3

79 elinochamanda:

sv: tack du :D

Åh det är jätte mycket snö :D<3

80 liindblaads:

Anmäl dig gärna till dagens lucka i min blogg om du inte redan gjort de :)

kram

81 Klara:

Sv:ok hur är läget?

82 Yasmine:

Jo, det är bara bra med mig :)

Hur är det med dig själv då?

83 toves träningsblogg:

Hej :)

allt bra med dig i denna kyla?

God jul <3

84 sammie:

allt bra?♥

85 Anonym:

svar: hehe, allt bra idag? :)

Välkommen tillbaka :)

86 Amanda FOTO:

Vackert!

87 Linnea:

du kan ta chansen att vinna en bloggdesign,

http://neayoos.blogg.se/2010/november/tavling-1.html

88 elina:

sv: tack detsamma emma! :D

Kommentera här: