Jobbat

Hej!
Jag ber så mycket om ursäkt för den dåliga updatringen idag.
Men jag har hjälpt pappa med hans traktor.
Och det tog sin lilla tid sen har jag inte tänk på bloggen.
När jag var klar och skulle gå in och göra äppelpaj så hade mamma redan gjort en!:)
Så nu har jag ätit den och den var jätte god!:)<3
Sen är jag lite seg är tjock i halsen!:(
Så jag har inte orkat blogga föräns nu!:)
Men jag ska krya på mig så jag slipper ligga i sängen!;)
Ha det bra!!!
///
Emma


Bild: Min sötnos Luna!!:)<3
Fotograf: Emma Olofsson (Jag)
Kamera. Nikon D3000

Kommentarer:

1 moa:

Nu har jag köpt en svart H tröja :)

vad tycker du om den? <33

2 Elin:

Svar: Varsågod :)



Röstat.

3 Frida:

Okej, hade du det bra där då? :)

4 Elin:

Svar: Varsågod :)

5 Emma:

sv: Kom nyss hem från shopping och bad, snart blir det bio :)<3

6 Anonym:

sv: käkat på pizzerian :D sjdå ? :D

7 felicia:

svar: hehe okej :). Jag ska till cypern annars är det inte mycket planerat.

8 J:

sv:

hehe okej.

vad gör du ? :)

9 isabelle:

okej så bra

kram

10 saga- foto&vardag.:

sV: okej :D allt bra?

11 smilla:

sv: haha:)

ska du hitta på i helgen då??;) eller när den kommer haha;)

12 Ida:

åå tack! Tagen direkt från google, säker copyright. ;)

13 E M M A:

sv: så bra, jo jag mår bra :P

haft en bra onsdag? :)

14 alexandra:

Fin blogg ! Föja gärna mej på bloglovin.com:)

15 lina:

okej, jag ska ut på en sjö och bada :D

16 M A L I N :):

jag är med en kompis :D

17 » P H O T O L E N S:

SVAR: Okej! :)

Ja, det kanske vi gör. :) Men du vet ju inte hur jag ser ut? Hehe. ♥

18 Cajsa - F O T O B L O G G:

Hej! vännen.. Vad har du gjort idag då? :)



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka.. :) <3

19 J:

sv:

haha okej.



här regnar det :D

20 Cajsa - F O T O B L O G G:

Tack snälla du.. :)

21 J:

sv:

hehe :)



allt bra idag?

22 smilla:

sv: okej vad roligt:D! grattis i förskott!

du fyller år nära mig jag fyller år på onsdagen:)

hur mycket fyller du?:D

23 Cajsa - F O T O B L O G G:

Va? :O jag heter www.hallgreen.blogg.se eller vad menar du?

24 » P H O T O L E N S:

SVAR: Ja, jag kan se om jag hittar dig. :)

Det kommer ändå vara lite pinsamt eftersom du först då ser mitt "ansikte". Men, ja jag försöker se efter dig! ♥

25 dani:

vad har ni för traktor?

26 Carro:

Gud vilken söt kanin! :)

27 Anonym:

naw vad söt!

kika gärna in och kommentera :)

Kommentera här: