100628

Hej!
Idag så har jag och pappa sjösatt båten.
Men det gick inte riktigt som vi tänkt oss.
För när vi hade puttar i båten i vattnet så ville inte motorn starta.
Men tillslut startade den men den gick inte riktigt som den brukar så det blev att ta upp den igen.
Så vi körde hem med den för att kolla vad felet va.
Felet var att tändstiften var sönder.
Så pappa fick köpa nya.
Sen funkade den tur var vell det!
När vi kom hem åt vi jordgubbar,det var jätte gott!:)
För jag har inte ätit det på länge.
Efter det har gjorde vi inte så mycket mer.
Har städat lite och packat upp alla resväskor.
Jag vet att ni vill se bilder från resan och själv klart ska jag inte svika er!:) hehe^^
Men dom kommer upp imorgon för att det krånglade!;)
///
Emma





ALLA bilderna är skyddade enligt svensk upphovsrättslag och får inte kopieras utan mitt tillstånd!

Kommentarer:

1 Anonym:

sv; hih okej :D

2 Anonym:

sv; hih okej :D

3 Anonym:

sv: okej :D

4 Elin:

Svar: Okejokej :)

5 saga- foto&vardag.:

sv. okej vad kul :D gjort i bulgarien då?

6 smilla:

sv:okej roligt:D!

jätte fin bild du har tagit:D

hur länge var du i bulgarien?:D

7 Emma:

sv: Åh vilken osis, men tur att det var några fina dagar i alla fall :)<3

8 M I N I I Z Z A:

okej, vad kul :)

9 E M M A:

sv: Så bra :P

hur mår du idag då? :)

10 my:

SV: hade du kul då `?=)

11 Anonym:

sv: nt mkt. sjdå ? :D<3

btw; dt går o kommentera inlägget över nu.

12 €lin --> Fotografi & Design:

Hej!:) Jag tänkte ha en myskväll idag, och tänkte ta å hyra ngr rullar, har du kanske förslag på någon film åt mig?:)

13 Emma:

sv: Idag blir det bad och sedan shopping.

Vad har du för dig idag då? <3<3

14 my:

SV: okej vad härligt :P

15 lina:

fin kanin på din header :)

16 Fälle<3:

sv:tack du med! :) om du vill vara med i länknings tävlingen ska du gå in på min blogg igen, gjorde om tävlingen lite :P

17 Anonym:

fin bild!

18 Anonym:

sv: inte mkt :D

19 Felicia:

jätte fin bild

20 Mira:

Åh vilken fin bild!

Kommentera här: