Hässleholm today!:)<3

Hej!
Jag idag blir det att åka till Hässleholm med familjen.
Frida ska på en friidrottstävling där som heter HAIS-spelen.
Hon ska springa 100m så vi följer med och hejar på.
Jag ska ta med mig kameran så det blir nog några foton!:)
Efter att hon tävlat blir det att kolla lite i Hässleholm.
Jag kan inte säga när vi kommer hem.
Men inte innan 18-tiden!:)
Idag skinner solen här så jag skulle igentligen vilja vara hemma och sola.
Men det kommer kanske fler tillfällen att sola!;)
Nu ska jag äta!!!
Ha det bra!!!
///
Emma


Dagens Emma:
T-shirt-Esprit
Byxor-  H&M
Naglack- H&M

Kommentarer:

1 sofen *foto-vardag*:

SV: Jasså! :D

2 Tina:

Vad gör du idag då? :)



Kul med friidrott.



Kramis

3 toves träningsblogg:

good morning sunshine :)

nu ska jag stiga upp och äta frukost, sen blir det cardio.. mina ben är väldigt trötta efter gympasset igår:)vad ska du själv göra?

4 Marie♥:

Fin blogg! :)

5 elinochamanda:

sv Yeaaaay, vi vann :D:D:D:D:D ♥

6 mikaela ~ fotoblogg]:

sv; tackar så mycket! :)))

7 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv: tack!

8 Nathalie:

tack för din röst:D vad ska du göra idag?:D

9 elinochamanda:

sv: Jag vet inte, sj ? :D♥

10 johanna:

sv; thank you :)

11 Anna:

Varsågod :)

12 Marie♥:

Sv: varsågod, allt bra? :D <3

13 NATALIE:

Hey du! Tycker du om att baka eller fika? Besök då min rosa blogg som är fylld utav godsaker och läckerheter :)

Kram



/HOMEMADE.

14 ALEXANDRA [allysandra.blogg.se] SALOMONSSON:

hejhej! fin blogg.

kramkram

15 Nathalie:

fin blogg :)

16 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv. tack :D!

17 Anonym:

det låter roligt :) vi har också sol idag(äntligen) haha :)

18 ella grön:

okej, vad bra!:D

19 Paulina:

Okay, önska henne lycka till, ha det så bra! :D

20 Mia:

sv; Okej :D

21 hanna:

haha, okej.. :P funkar de nu? =)

22 PHOTOS BY NATALIA.:

sv: dricker te :D

Allt bra idag? :D kram

23 ASIAT:

vad ska du göra idag då? =)

kram!

24 angelica:

sv ja verkligen! :)

25 toves träningsblogg:

good morning sunshine :)

jag har precis ätit frukost sen blir det cardio.. mina ben är väldigt trötta efter gympasset igår:)vad ska du själv göra?

26 Netty♥:

sv' okej så härligt med fredags mys :)

27 F A N N Y:

Haha okej:D



fina kläder:)

28 Ebba.:

Jarå, de är rätt kul ^^

29 josefine:

taaack :D

30 karro:

altl bra med dej? =)

31 Anna Johansson:

Sv: bra lägger till dig nu! :D

32 E M M A:

sv: ska slappa :P själv?

33 J:

sv:

det gjorde jag inte ;D

34 bella:

sv: ska på cruising, själv sötis ? :D <3

35 Cajsa:

god morgon sötnos! allt bra?

36 aww:

ser på tv, sj?

37 Josse:

okej, sommarjobbar du fortfarande eller har du redan slutat jobba? :D själv har jag sista dagen idag! :D

38 ellenor, foto&personligt !:

Sv: Tack så jätte mycket :) detsamma, ;)



är allt bra med dig idag då? kram <3

39 Elin:

Jodå det är helt okej (: <3

40 Anonym:

nä det är min brors dotter:)

41 viktoria:

ok.

42 felicia:

varsegod :)

allt bra :)?<3

43 sanna:

svar: pannkakor är nice! fast jag åt äckligt många så nu vill jag inte ens se dem xD

44 Mli - Vinn Body Splash hos mig :):

Vad skoj :)

45 t h a i p i n n e n ♥:

fin fint !:)

46 FlizanLizan:

sv: Härligt, joda de e finfin ;)

47 A.C:

hejhej:)



Sitter här o håller på fixa mig.. har lite bråttom, ska på en 50års kalas:p hehe~~



vad gör du på en lördag då?:) Kram

48 SIEL:

ja ska kjobba ikväll/inatt, annars inge speciellt. sjdå? :D

49 Claudia:

hej hej, just nu har jag en frågestund hos mig. kika gärna in och ställ en fråga. varje fråga kommer att besvaras i ett inlägg där jag också länkar till personen som ställt frågan :)

(förlåt om jag störde)

kram!

50 PJOHANNAS:

SVAR: tar det lugnt,sj?:D

51 Yiyi [Foto & Design]:

Sv: haha, okej :)

52 Erika:

sv: För tillfället svarar jag på kommentarer. sjd? :)

53 Jessica:

sköntskönt ju :)

54 Gabriella:

ska ut sen :) sj då?

55 Wiilow [ foto tankar & känslor ]:

De där kläderna såg mysiga ut!

Jag ska snart ut och fota =)



Kram

56 Cicce:

sv: ska fira en kompis lite senare ikv :) <3

57 Fatima♥:

sv: okej jag me. ;D<33 allt bra idag?

58 SagaA:

sv; Bara bra här :)

59 mmajelicanorman,:

sv; haha, okey. härligt! ;) <3

60 My Isoniemi | Fotoblogg:

Svar: Ja allt är bara bra med mig! Själv? =)

61 L I N A [Fotoblogg]:

Men du byxorna är INTE från H&M, utan Cubus. har exakt lika dana! :)

62 Maja (foto & blogg):

Sv: tack detsamma! :D

63 temen:

tacktack, det ska jag hälsa killarna ! :)

64 ida:

svar: hemma nu ;)

65 RONJA:

Tack så mycket! :)

66 Alicia! Syvves:

Hej Emma!



Vilken toppen blogg du har! Jag älskar din design! :D kolla in min blogg :D

67 felicia:

svar: Okej, vad roligt :D

68 axelina:

hej, fin blogg. vad har du gjort idag?:D

69 feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

tack för din röst, den bland många andra ledde till att jag blev Veckans Blogg.

Länk som jag lovade :)

70 A:L:

Nej <3 du e söt <3

71 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

SV; Idag har jag jobbat, du då? :D <3

72 Emelie:

fin header!

73 simone:

Uursnyggt där hörru ;)

Kommentera här: