100218

Hej!
Nu är det inte länge kvar tills jag ska åka till Vemdalen.
Vi åker imorgon kl 12.
Men vi kommer inte fram föräns på Lördag.
För imorgon ska vi övernatta i Vansbro.
Imorgon inväntar 8timmars bilresa.
Segt tycker jag men med filmer och musik kommer det nog gå bra!<3
Sen kommer jag säkert mobilblogga lite under resan.
Jag kommer ta med mig laptopen så jag kan blogga!!;)
Och kameran så jag kan fota!!<3
Min pakning går inte sp bra för jag har inte börjat än! hihi^^
Så nu äer det nog dags att börja!!;)
Ha det bra!!<3
///
Emma


Bild: Sommaren 09
Fotograf: Anders Olofsson (Pappa)
Kamera: Olympus mju 1200

Kommentarer:

1 EMSY:

:D

du har fel bloggadress

2 EMSY:

haha bra då

3 isabell:

okej, vad kul :)

4 Moa:

Fin :)

5 EMSY:

inte mkt :D sj

6 Moa:

Idag åkte jag skridskor :)

7 Anniz:

SV: Jaop <3 Allt bra med dig?

8 daaniela:

- yes:)

9 Felicia:

sv: Härligt, joda det är bra ;)

10 daaniela:

- nästa vecka,sj?

11 Adara - teckningar, foton, drömmar:

härligt! :D med mig är det också bra. ^^

kram

12 LINDAVIOLA!:

sv; härligt :D.

13 ida:

svar: kollar på tv, själv?:)

14 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv. tack :D!

15 isabell:

vad haru för dej då :)?

16 Anna:

sv: okej :) nej är sjuk !

17 fannyninas:

å tack!:) haft en bra dag?:)

18 annii:

Gott

19 Jenny:

Åhh jag har så länge velat vinna en stor marabouchoklad!

sv: haha vad duktigt :D

20 iiissa♥:

åh jag vill med ha marabou!



förlåt men det gick inte o läsa hela texten (villkor för komentarer) så jag vet inte om du inte ville ha reklam o att det här räknas men du får jättegärna rösta på min bikini! :)

tack på förhand & glad påsk

Kommentera här: