100217+Svaren från frågestunden

Hej!
Idag blev det skolan som vanligt.
Sen när man kom hem har man bara slappat+pluggat.
Nu är det bara 2dagar kvar innan vi åker!!=)
Ni kanske undra om bloggen kommer ligga nere?
Men nej,det kommer den inte!!;)
Vad vore en semster utan bloggen??
Det vore för hemskt!!
Så jag kommer ta med mig min laptop.
Men jag kommer mest uppdatera på eftermidagen.
För på förmiddagen åker jag ju skidor.
Jo,just det jag hade ju en frågestund i helgen.
Och här kommer svaren:
favoritglass?
Svar:
Päron&Vanilj

vad gör du på fritiden?
Svar:
BLOGGAR!!!:D

hur gammal e du?
Svar: född 97 så fyller 13iår!;)

favorit film?
Svar:
Pang i bygget!!:)

bästa låtarna?
Svar:
Det är många!!<3

vad vill du jobba med i framtiden?
Svar:
Nåt med djur eller nåt inom IT

favorit-färg?
Svar: Blå (Syns på bloggen)

När började du gilla att fota ? :)
Svar:
Tro det var när jag fick min första digitalkamera sommaren 08

Hur många bloggar har du haft ? ;)
Svar:
För många!!:) hihi^^

När började du att blogg för första gången ? :)
Svar:
Julen 2008

Ha det bra!!
///
Emma


Bild:Tulpan
Fotograf: Emma Olofsson (Jag)


Kommentarer:

1 Sara:

hhhe åhh ja :D

2 Anniz:

SV: Tackar, allt bra med dig?

3 qwentus- matilda:

ja :D

4 natalie:

hej har du haft en bra dag? :D vad händer ikväll då? :)

5 K L A R A:

sv: jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik:)

sj?

KRAM

6 JuliaLinnéa ♥:

Svar: Jag använder en systemkamera, nikon d3000. Riktigt bra, min bästa vän :-) Dudå?

7 amanda:

;)

8 EmsYYy:

äter popcorn :D sj

9 sanne-madeleine:

nej inte så mycket, själv då? :)

10 isabell:

okej, jag väntar på maten :)

11 Sandra Marinoni:

sv; haha, av dina vänner kanske, men hur gammal är du? 12 år? ;)

12 natalie:

okej var bra :D jaa de skulle jag också faktsit kunna se på :) sen ska jag säkert också vara en liten stund med min pojkvän :)

13 qwentus- matilda:

inte mkt, själv? :P

14 EmsYYy:

okej mysigt:D

15 JuliaLinnéa ♥:

Svar: Okok, är den bra? :-P

16 sanne-madeleine:

okejokej

17 Josse:

hehe ;D

18 qwentus- matilda:

okej :D

19 Felicia:

sv: allt bra idag då? :D

20 MALINHE |foto| 13år:

SV: tack:)

21 Monkey:

åhh sån söt ninis på headern =) antar att det är din?

22 M A L I N :):

hur mår du emma jag mår jätte bra har du haft en bra dag :)?

23 daaniela:

- ja det var helt okej :) dock lite kallt :)

24 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv: vad bra :)!

25 isabell:

händer ikväll då :)?

26 Anonym:

sv; det börjr bli bättre i alla fall. Själv då?

27 ABSSOLUTAARNELA:

brabra :)

28 K L A R A:

sv: okej:)

KRAM

29 sandra:

detsamma :)

30 Sandra Marinoni:

sv; haha, inte så stor skillnad på 12 och 13 år ;)

31 Anna:

sv: yes :) gör ?

32 my:

Sv: haha okej :D

händer i morgon då ?=)

33 amanda:

;) hihi!

34 Madde:

Hoppas du har en fin kväll.

35 ida:

svar: hehe :P

36 Anniz:

SV: ja samma här :)

37 Cajsa:

händer idag då?

38 HANNA 's:

okej<3

39 simone:

Hej gumman! hur är det med dig?

40 IISABEL:

hur lugnt som helst :)

41 Sara:

Sitter och lyssna på musik för fullt hehe sj då? :)

42 Jennie:

Hej !

Allt bra me dig? :)



Svara gärna på dagens fråga, Spelar du något instrument ?



Puss & Kram

Jennie ♥

43 JUllan:

en fråga:

vet du vad skärpa är?

Kommentera här: