Mitt 2010 I Bilder!:D

Januari:

Fick min W995!:D

Februari:

Va i Vemdalen

Mars:

Luna fyllde 1år!:D <3333

April:

Fick min NIKON D3000!!:D <3333

Maj:

Tog årets första dopp i havet!:D

Juni:

Va i Bulgarien!:D <3333

Juli:

Fyllde 13år och fick min tv!:D <333

Augusti:

Fiskade kräftor med Joel och Elias!:D

September:

Blev bästis med Sassah(Sara)

Oktober:

Tog modellbilder på min syster!:D <3333

November:

Fotade denna till mitt fotoprojekt!:D

December:

Fick min blixt Nikon SB 600!!:D <333


Ja,detta är en "liten" sumering av 2010.
Det har nog varit detta bästa året ever!:D
Så nu hoppas jag att 2011 bli MYCKET bättre!!:D <333
Gott Nytt År!!:D <3333
///
Emma

Kommentarer:

1 I S A - Foto & Hästar:

Nu fick jag insperation att göra ett sånt inlägg som du gjort ;)

2 Sara - Only me:

sv tack dsm snygging<3

3 liza:

sv; hehe :)

4 ELLENSPLAZE - kreativitet:

Snart nyår! Vad ska du ha på dig? (söker inspiration) :) kram!

5 Emma:

sv: ajjämen! :)

6 Maja:

sv: tack, detsamma! :)



jag var också i vemdalen i februari, vilken vecka var du där?

7 gushi:

Bra blogg!

8 Anna E:

gott nytt år på dig också!! (:



sv: detsamma, detsamma :D

9 Dannefotar:

då önskar jag dig ett GOTT NYTT ÅR me :)

10 Johanna:

Jag har haft en superbra dag:D dudå?

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG SJÄLV <3

11 smilla:

sv: jag har varit på stan:D

12 tilda:

sv: tack!:D

13 josefine:

sv; detsamma :)

14 Beatrice Jakobsson (foto):

tack för din eller dina frågor på bloggsvar, du är nu länkad i min blogg :D

15 Anna:

SV: Tack detsamma :)

16 matilda:

SHOPPA !!! _D hahaha sj ?:D

17 felicia:

svar: gott nytt år på dig med.

18 Josefine Andersson:

detsamma och detsamma :D

19 Beatrice Jakobsson (foto):

tack detsamma :D!

20 gabriella:

Sv; dessamma , hoppas du får en underbar nyår! :) <3

21 SAphoto - Anna:

sv: tack!

& vi här på SAphoto önskar dig ett GOTT NYTT ÅR och hoppas ditt 2011 blir bra :D

22 ilhana gromilic:

hej hej!

förlåt för sent svar men på näst sista dagen så åkte jag (idag) till

småland, ska fira nyår här med min kusin o så!

vad vi gjort står i sista inlägget :D Självdå ?:D

23 ELLA GRÖN:

vad ska du göra på nyår då?=D

24 Cajsa:

tack detsamma sötnos! :D

25 Emelie:

Detsamma :)

26 Veronica:

Sv: Tack detsamma :D

27 tilde:

nämen, jag bor i vemdalen! :D

28 Maja:

sv: vi var också där vecka 8 ! :)

29 Beatrice Jakobsson (foto):

jo kolla NOGA!

30 sara malmborg:

hoppas jag du med haft :D auw, desamma :D

31 Enya♥:

sv; Hihi Tack dsm ! :D <3

32 ♥ Mallan Brallan ♥:

svar: ja, det har jag haft, själv då? :D

ah, detsamma! :D

33 MATHILDAAZ ღ tävling på bloggen!:

Är den där blixten bra? Har du några bilder där du fotat med den? :)

34 ♥ Skvaller Karamellen ♥:

svar: ja, det har jag haft, har du? ^^

AH, DETSAMMA! :D

35 Anna:

SV; Härligt!

Jag mår bra :)

36 Johanna:

Varsågod :D

37 isabella:

Detsamma! :)

38 Anna E:

sv: tack för din gissning! hoppas bara att de är rätt ;)

39 Dannefotar:

göru? :)

40 Elina:

tack det samma :D

41 LINNEA:

är du bara 13? :o<3

42 Madeleine:

Detsamma!! :D

hoppas du får ett toppen år! :D



Älska kaniner, sakna mina :(

43 lovisa:

sv: tack desama:)

44 nadjamelzen:

aw gumman gott nytt år på dej med :D

45 mmautildah:

vad ska du göra imorgon då :)?

kraam

46 LINDAVIOLA!:

sv; Tack, detsamma!

47 Kristina:

Fin blogg! :D

48 linda:

SVAR: tack! :)

49 Veronica Calderon ♥:

sv: Gott nytt år på dig med :)

50 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

Härligt år, :D



sv: helt okej med mig,hur är de själv? :)

51 Sara:

GOTT NYTT ÅR till dig också :)

52 isabelle:

Sv: Tack detsamma ! :)

kramar !

53 Angelica:

sv desamma! :D

54 Canan zanyar <3:

Hej hur är det med dig idag? :)

55 madde:

haha jo det har jag, gott nytt år själv:P

56 Anna med A:

vad gör du? :)

57 agnesa:

SV; det har jag haft! :) hur har din dag varit då?

tack detsamma!

58 sofie:

sv ;tack dsm ! :D

59 elin [fotoblogg] ♥:

sv: detsamma, detsamma :)

60 Emma:

sv; inte så mycket, letar kläder! dudå ? =)

61 Nadja:

Sv: Härligt :).

Jag fick också min Nikon D3000 iår :)

62 Jennie:

fina bilder :>

63 EmmiHeiskanen:

Hur firar du Nyår i morrn ? = )

64 Charlotta:

Sv, Tack, detsamma! :D

65 elin:

SV: aha vilken film såg du? :D

66 Fröken Februari:

Hej hej! :)

Jag är en 21-årig tjej som är ny i bloggvärlden.

Jag startade min blogg i går och skriver om allt.

Till exempel fester, kärlek, sex och mer sex.



Besök gärna min blogg och se vad ni tycker. Jag

skulle verkligen uppskatta era tankar eftersom

att jag är så pass ny i bloggvärlden :) Tusen

tack på förhand och massor med kramar från mig!



/ Miss February.

67 johannahallbom:

detsamma du :D

68 JOJO:

FIN BLOGG :D



SKA JAG HA DAGENS BLOGG ELLER VECKANS BLOGG??

VAD ÄR BÄST??

GÅ GÄRNA IN PÅ MIN BLOGG OH KOMMENTERA:D

69 Tilde ♥:

TACK , ja önskar dig sammasak !

70 Anonym:

hejsan nu har jag utsett tre vinnare på dagens blogg kom in och kolla om du vann :D puss<33

71 bella:

hejsan nu har jag utsett tre vinnare på dagens blogg kom in och kolla om du vann :D puss<33



svar: ska vara med kompisar och festa lite själv då? kram <33

72 FREDRIKA:

Fina bilder :) hoppas du haft en bra dag!

73 Alexandra:

tack desamma :D

ser ut som ett bra år :)

74 . Pjumas . ♥:

Ser ut att ha varit ett bra år :D

75 smilla:

sv: göru?:)

76 Erika:

Härligt år du verkar ha haft :)

77 Stephanie:

Tack desamma!

Gott nytt år! :)

78 liza:

sv. har just kollat på film med min syster, sjdå? :D

fråga något till min frågestund om du inte har gjort det :)!

79 Bea:

Sv: Tack detsamma! Gott nytt år på dig med!

80 Daniel:

Du e såå duktig!!!

81 Angelica - FASHION&photo♥:

vilket härligt år! (:

82 amanda ~ annasdotter:

Okej, göött :D verkar ha varit ett bra år!

83 Emmoh:

Sv; Vad kul! =^_^=

84 Anna!:

Frågestund på bloggen;D

Fråga på www.anhejo.blogg.se

:D

85 Nina:

Hejsan, jag har en frågestund som pågår just nu på min blogg så gå gärna in och ställ en eller flera frågor :)

http://ninaalfbo.blogg.se/2010/december/fragestund.html#comment

86 ping:

thihi tack desamma, jooo en bra dag hare allt varit sj?? ^^

87 Anonym:

detsamma huuruu :D <3

88 C A J S A ♥:

fin blogg!

allt bra med dig?:) / cajsa

89 Moa Lindhe:

fin blogg! och gott nytt år på dej själv! :D

90 Sandra:

Den första vinterbilden var super fin ! Är den tagen vid en skidort?

91 moa:

du tar väldigt fina bilder!

kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar :)

92 Moa & Nike <3:

coola bilder!!!!!!



kolla gärna in våran blogg :) www.kuzzar.blogg.se

93 Bybelle.se - mode och fotoblogg.:

verkar ha varit ett härligt år! :D

gott nytt år på dig me !;)

94 linnéa:

men guuud vilka bilder! :D

du är jätteduktig på att fota ;)

95 ttilda♥:

har också en såndär mobil;) haha, precis i den färgen å allt :D

96 Fanny:

fint år! jag vill också ha en blixt :)

97 LALA (LisaClaug):

Jag har en canon eos 450D och jag måste fråga dig, blir bilderna bättre med din nya blixt du fick? Funderar faktist på att köpa en blixt! :D kram!

Kommentera här: