Mycket vatten

Hej!
Idag så har jag varit på dop.
Min kussin Melvin Alexander Jonsson döptes idag.
Det var lite roligt för när prästen skulle ta vatten på Melvins huvud.
För hon tog på jätte mycket vatten så då började Melvin gråta.
Det skulle jag nog med gjort,hihi.
Efter dopet blev det lite kalas.
Men dagen har varit lyckad och rolig.
Nu sitter jag hemma och fysssser.
Det är jätte kallt här!:/
Fundera på att gå och ducha.
Ikväll händer vell inte så mycket ska börja på min nya design.
Ha det bra!!!
///
Emma

Kommentarer:

1 jasmin:

Följer dig nu! :)

2 EmmiHeiskanen:

Inget speciellt. Gäster är här och det ska bli myskväll !

Sj ? = )

3 mathilda - sjondinen.blogg.se ♥:

SV: Jag svarar på kommentarer, ska strax hjälpa en tjej med sin blogg. Du då? ♥

4 felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson:

Tack så jätte mycket! Allt bra med dig? :)

6 toves träningsblogg:

jo jag har haft en bara bra dag :)

Jag har valt ut nya produkter hos budo och fitnessbutiken, träffat älsklingen och danstjejerna och nu har älsklingen och jag myskväll.. själv då?

7 gnag:

SV; Okej, bra! :)

8 SANDRA:

har myskväll med mitt hjärta

allt bra?

kram

9 lana:

HÄrligt :D

haft en bra dag? :D

10 amanda - vardag & foto:

söt bild!

11 elinochamanda:

sv: ja allt är bra, sj ? :) <3

12 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

SV; Okej kul att du svarade! :D

Vad bra :)

<3

13 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

14 ELLA GRÖN:

ja, jag mår redan lite bättre!:)

15 A.C:

Hej:)



Hur har dagen varit då?:)

håller på kolla en kinesiska serie nu faktiskt..



Hoppas dagen har gått bra för din del^^

16 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd gå in och se om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

17 N I L M A:

vilken liten sötnos!

18 E M M A:

sv: ska sova, själv? :P

19 Anonym:

Sv: Så bra att det är bra, haha! :)

Vad händer idag då?

20 Madeleine [FOTO] ♥:

Om det kom en kommentar utan namn eller så, så var den från mej :D

21 Naima:

Ojj grattis till lilla ungen då :D och vilken gullig kanin ,din ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

22 Mia:

Jag börjar imorgon - första dagen på universitetet.. :)

23 Celine's Blogg:

sv; allt e bra dudå?:)

24 J:

sv:

händer idag? :)

25 hannah:

sv: tack! :)

26 t h a i p i n n e n ♥:

sv; inget, vad gör du själv?:)

27 julia =):

okej ;)

njaa.. ska snart börja med matten :/

28 Vannichi:

Allt bra :)?

29 Emma:

lugnt!

30 linda:

Hej! nu har jag startat en ny blogg, och jag skulle vara superglad om du ville följa mig! :) Ha en super kväll, kramkram

31 Karri♥:

Vad roligt att vara på dop!



kram;)

32 Sabine:

aaw :)

33 Lizette:

SV: ja det är bra, själv?

34 Annika:

sv: ja

35 HelloNicki:

Hello sötnos, vad tycker du om mina nya skor?



Kram

36 ida:

svar: tack! :D

37 PHOTOLENS - my photo and fashiondiary!:

Sötis kanin!

38 nattis:

japp :) gott :) <3

39 isabel & Caroline:

Sv; Jaa allt är bra hur är det sj? :)

40 Josefine:

haft en bra helg? :)

41 Cajsa:

tackar! :D jag kan verkligen rekomendera att köpa den.. ;-) as-skön verkligen! :D



ska nog sova nu! nattis!

42 Anna:

sv: haha ok :) allt är bra med mej, sj då ?

43 Beatrice Jakbobsson [foto]:

sv; lungt ;)

44 Nicolina Jovic - Fotoblogg:

SVAR: Yes, sj? :)



Förlåt för sent svar, men jag har varit bortrest! :) <3

45 Anonym:

Hej, vill du vara med i min foto tävling?

klicka på länken i fall du är intreserad:D

http://technique.webblogg.se/2010/august/tavling.html#comment

46 jenniifer - photography:

är de något du undrar om när de gäller foto? passa på att fråga i min frågestund. om detta stör dig så får du självklart radera kommentaren och jag ber om ursäkt :)

47 Anonym:

sv; ja, det är bra, själv`?

48 SANDRA:

Sv; allt är bara bra här : ) Själv då?

49 Mli - Vinn fina gåvor hos mig just nu :):

Uj så söt :)

50 Tove:

Sv: Hej! Det är lungt;] Förlåt att din bloggdesign inte är klar än! Jag ska börja med den så snart jag har tid! Kram<3

51 Girly:

kul med dop

52 Johanna:

Nej vilken sötnos, jag har oxå en kanin :)

53 Frida:

Jo, allt är bra med mig :) Själv då?

54 Anonym:

Söt =)

Kommentera här: