100430- Valborg

Hej!
Idag gick man i skolan till halv 12 så himmla skönt!:)<3
Nu sitter man inne och ska fixa designen.
Jag få se om det blir en ny header för den jag har är ju rätt söt!:)<3
Ute regnar det och mest synd tycker jag om Luna sitter ute i sin bur.
Fundera på att ta in henne i stallet men problemet är att båda burna är blöta.
Men jag hittar säkert en lösning.
Ikväll blir det Majbrasan med vänner!:)<3
Om det inte rengnar men gör de det så stannar jag hemma!:)<3
Ha det bra!!:)<3
///
Emma


Bild: Luna
Fotograf: Emma Olofsson (Jag)
Kamera: Nikon D3000

Kommentarer:

1 Nea:

fin du va! :)

2 Ameria:

Fin blogg! Söt liksom- Men lämna gärna en komentar i min blogg!

3 Fanny:

Svar: nja, är förskyld! :(

4 Ida:

Låter bra det.

Först ska jag på en förfest med några kompisar. Senare drar jag vidare till en födelsadags fest, som dom håller i en lokal. :)

5 ida:

svar: okej :)

6 Anonym:

SVAR: jajamen! :D

7 EmmiHeiskanen:

= )

8 » FOTORUM:

sv. tacktack!

9 Anonym:

fixar lite inför ikväll, självdå? :D

10 Beatrice Jakobsson [foto]:

sv. tack :D<3

11 LINDAVIOLA!:

Fin bild!

12 FlizanLizan:

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

13 ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.:

jag har tagit det lignt

14 sofia:

skola och kompisar :)

15 Emma:

tack :D va gör du

16 Cajsa:

allt bra med dig idag då, sötaste?

17 » FOTORUM:

sv. tacktack!

18 LINDAVIOLA!:

sv; varsågod :).

19 FlizanLizan:

sv:Hehe aa :P

allt bra idag då? :)

20 Fanny:

Svar: mm, tack!

Kommentera här: