Gott nytt år!:)

Hej!
Har varit rätt mycket att göra idag, så jag har inte hunnit uppdatera bloggen.
Men veckans blogg är avslutad, bara så att ni inte röstar mer!!
Skulle slutat imorgon men jag kännde att jag inte ville börja året med stress.
Så grattis till
http://sandrajonassonss.blogg.se/ som vann överlägset med 30röster!!:)
Du kommer nu bli läkad i min blogg i 1vecka!!:)
Tack för alla rösterna och GOTT NYTT ÅR!!!:)
Vet inte när nästa tävling kommer...
Ha det bra!!!
///
Emma


Bild: Tayson Gay
Fotograf: Emma Olofsson(Jag)

Kommentarer:

1 Ness:

yes :)

2 Pam:

tack :)

Vad gör du?

3 carroo:

detsamma :D!"

4 my:

Sv; ska du göra nåt kul 2010 då ? :P

5 Ness:

gott nytt år på dej med :D

6 carroo:

vsg :)!" göru ?:)

7 Elise <3:

När kommer en tävling om veckas blogg? :)

8 Jacqueline /en av de från moiettu . TÄVLING PÅGÅR:

sv: Tack, desamma =)

9 Pam:

Sv : jag fixar mig till ikv :)

10 FANNY:

GOTT NYTT ÅR!

11 a:

tack det samma! :D

12 amanda:

sv: tack! :)

13 - rorrooo:

Yees sandra vann :)

14 Jennifer:

Gott nytt år!

15 FRIDA:

jao:P..

16 Cajsa:

hur firar du i kväll då? :)

17 melinda:

Heej!

Gott nytt år!

Allt bra?

18 my:

sv: nice,

jag ska göra en samma 2010 D:

19 Kajsa:

det där ser inte ut som usian bolt ? :o

det där liknar mer Tyson Gay.:P

20 Ebba:

det där är inte usain bolt , det där är en av de amrikansa friidrottarna, tyson gay tror jag !

21 Wilmaa[FOTBLOGG]:

Det där är inte Usain bolt!

Kommentera här: